پائولو مالدینی این روزها به دقت وضعیت بازار را بررسی می‌کند

میلان که فیکایو توموری را چند هفته به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، در نظر دارد از یک فرصت نقل و انتقالاتی برای جذب مدافع استفاده کند.

طرفداری | به گزارش آنتونیو ویتیلو از میلان نیوز، باشگاه میلان شب گذشته در خصوص جذب مالک شاو، مدافع 20 ساله آلمانی شالکه پرس و جوهایی از این باشگاه انجام داد. شالکه برای فروش مالک شاو، مدافع ثابت تیم خود حداقل 8 میلیون یورو می‌خواهد اما پیشنهاد روسونری، حوالی 5 الی 6 میلیون یوروست. مذاکرات میلان و شالکه ادامه خواهد داشت اما دستیابی به توافق، آسان نخواهد بود. از طرفی دیگر شب گذشته خبر رسید بارسلونا برای جذب فرانک کسیه، هافبک ساحل‌عاجی میلان که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود، جدی است و در تابستان وارد عمل می‌شود. مدیران بلوگرانا به صورت منظم با مدیر برنامه کسیه در ارتباط هستند.

سامو کاستیخو، وینگر اسپانیایی میلان که جایی در برنامه‌های استفانو پیولی ندارد، چند پیشنهاد دریافت کرده است؛ تیم‌های والنسیا، رئال بتیس و اسپانیول علاقه‌مند هستند کاستیخو را جذب کنند. قرارداد قرضی پیترو پلگری میلان نیز به زودی فسخ می‌شود و باشگاه موناکو او را به تورینو قرض می‌دهد. مارکو لازتیچ، جانشین پلگری در ترکیب میلان خواهد بود.