به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان یک فصل سخت که نفت مسجد سلیمان فاصله‌ای تا سقوط نداشت، شاگردان مهاجری شروع خوبی در لیگ بیست و دوم داشتند و اینک با چهار امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. آنها امشب مقابل پیکان سومین بازی این فصل را انجام می‌دهند.

نفت MIS با پیروزی 3-2 مقابل مس کرمان، فصل جدید را شروع کرد و هفته گذشته مقابل میزبان خود هوادار در تهران به تساوی 1-1 رضایت داد. این تیم امشب از ساعت 20 در خانه به مصاف پیکان خواهد رفت؛ تیمی که طی دو بازی نخست خود یک برد و یک باخت کسب کرده است.

پیکان هفته گذشته مقابل مس کرمانی که در هفته اول مغلوب نفت مسجد سلیمان شده بود، با نتیجه 3-0 شکست خورد و اینک برای جبران آن نتیجه امیدوار است تا دست پر از مسجد سلیمان برگردد. این اما کار دشواری خواهد بود چرا که نفتی‌ها با توجه به سختی‌های زیادی که در طول فصل قبل کشیدند، از همین هفته‌های نخست در پی ذخیره امتیاز هستند تا سرنوشت خود را به اتفاقات آخر فصل موکول نکنند.

در پنج تقابل اخیر، پیکان دو بار صاحب پیروزی شده و سه بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. دو تیم آخرین بار در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فصل گذشته باهم بازی کردند که پیکان با نتیجه 2-1 برنده شد. با توجه به اینکه شرایط نفت در شروع فصل متفاوت‌تر از آنچه که تصور می‌شد بوده، این تیم امیدوار است تا طلسم نبردن‌های خود مقابل پیکان را بشکند و با کسب سه امتیاز خانگی، همچنان بالانشین بماند.