به گزارش "ورزش سه"، بنا بر ساختار اداری فوتبال ایران هیئت‌های شهرستان‌ها، هیئت‌های فوتبال استان را انتخاب می‌کنند. هیئت‌های فوتبال استان، مهم‌ترین تشکل یک‌پارچه انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس هستند.

از این رو اگرچه شهرستان‌های زیادی در ایران وجود دارند که شاید اسمی از آنها در طول سال در حوزه فوتبال شنیده نمی‌شود اما این انتخاب ها نیز تاثیر و اثر پروانه‌ای خود را در فوتبال ایران دارند.

روز گذشته غلامعلی هنرپیشه، رئیس هیئت فوتبال فارس به شهرستان خنج رفت تا حکم ریاست منوچهر نورایی را به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان خنج امضا کند.

هنرپیشه ریاست هیئتی را بر عهده دارد که از قدیم یکی از قطب‌های فوتبال ایران بوده است؛ اگرچه مدت‌هاست که تیم‌های شیرازی حال و روز خوشی ندارند. جالب است بدانید که در شهرستان‌های تابعه استان فارس امکانات فوق‌العاده ای وجود دارد.

گزارشی که محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر در گذشته از انجام یک بازی فوتسال در شهرستان لار پخش کرد موجب تعجب و شگفتی همه علاقمندان به فوتبال شد چراکه سالن بزرگ و مدرنی در این شهرستان وجود دارد که نمونه‌اش در هیچ جای دیگر کشور پیدا نمی‌شود.

اگر شیرازی‌ها بتوانند از پتانسیل سرمایه‌گذاران علاقه‌مند شاغل در کشور امارات استفاده کنند، از نظر مالی هم بی‌نیاز خواهند بود و این شهرستان همچنان می‌تواند از منابع اصلی تغذیه فوتبال ایران در بالاترین سطوح باشد.