به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان دقایقی قبل انجام شد و تمامی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با حریفان خود آشنا شدند. 
بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، منچسترسیتی در گروه G با سویا، بروسیا دورتموند و کپنهاگن روبه‌رو شد تا یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان رقم خورده باشد. 
هالند در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال از بروسیا دورتموند جدا شد و به منچسترسیتی پیوست تا یکی از هیجان انگیزترین نقل و انتقال‌های این تابستان را رقم زده باشد. 


این در حالی بود که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند رئال مادرید و بارسلونا علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشتند اما او در نهایت تصمیم گرفت پا جا پای پدرش بگذارد و پیراهن سیتیزن‌ها را به تن کند. 
حالا این ستاره نروژی باید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبه‌روی تیمی قرار بگیرد که در دو فصل گذشته برای آن به میدان رفته و گل‌های زیادی را نیز برای آنها به ثمر رسانده بود و تماشای بازی او برابر این تیم بسیار تماشایی و جذاب خواهد بود. 


صفحه رسمی توییتر لیگ قهرمانان با انتشار توییتی در این زمینه با عکس هالند در لباس دورتموند نوشت:« بازگشت زودهنگام به خانه.»
صفحات رسمی باشگاه بروسیا دورتموند در توییتر و همچنین این بازیکن نروژی، هنوز واکنشی نسبت به این رویارویی زودهنگام نشان نداده‌اند.