به گزارش "ورزش سه"، برخلاف فصل گذشته که گل‌گهر به دلیل جذب چند بازیکن بسیار مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفته بود، برای حضور قدرتمندانه‌تر در لیگ بیست و دوم علی‌رغم کسب رتبه قابل توجه چهارمی شاهد فعالیت چندانی از سوی مدیران این باشگاه در پنجره تابستانی نبودیم.
ایمان سلیمی، سعید صادقی، احمد موسوی، فرشید باقری، خانزاده، مسیح زاهدی و میلاد زکی‌پور بازیکنانی بودند که در پایان فصل از گل گهر جدا شدند و به جای این بازیکنان مهره هایی نظیر امیر شهیم، محمد خدابنده لو، مهران درخشان مهر و وسلی گومز به ترکیب گل گهر اضافه شدند. البته قاسمی نژاد هم یکی دیگر از خریدهای گل گهر بود که پس از جدایی قطعی از استقلال به این تیم پیوست و مهره دیگر بایناما است که از بازی برابر سپاهان می‎‌تواند در ترکیب اصلی تیمش بازی کند.
با این حال این تمام خواسته‌های امیر قلعه نویی برای تقویت تیمش نبوده و او از مدیران باشگاه خواسته بوده که برای جذب مهرداد محمدی مهاجم العربی قطر و محمد نادری که دو لژیونر فوتبال ایران بوده اند، اقدام شود که البته تلاش برای جذب هر دو بازیکن بی ثمر بوده است.
این موضوعی است که امیر قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درمورد انفعال گل گهر در نقل و انتقالات، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان پرسیده بود به آن پاسخ داد. البته خبرهایی درباره تلاش گل گهر برای جذب محمد نادری که بار دیگر به فوتبال ترکیه رفت؛ منتشر شده بود ولی درباره جذب مهرداد محمدی خبری از درون باشگاه به بیرون انتقال نیافته بود و امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از مصاف هفته سوم تیمش، به آن اشاره کرد.