به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال وسلی فوفانا مدافع فرانسوی لسترسیتی به چلسی مطرح بود و گفته می‌شد باشگاه لندنی با تمام قوا برای راضی کردن لستر به این انتقال تلاش می‌کند. اما لسترسیتی تا کنون پیشنهادهای چلسی را رد کرده و این در حالی است که فوفانا شخصا تمایل دارد راهی استمفوردبریج شود. این هفته رسانه‌ها گزارش دادند که سومین پیشنهاد چلسی به مبلغ 80 میلیون یورو از طرف لستر رد شده است.

درحالیکه لستر و چلسی روز شنبه در هفته چهارم لیگ برتر با هم دیدار می‌کنند برندان راجرز، سرمربی لستر، در آستانه این مسابقه درباره فوفانا صحبت کرد. از صحبتهای راجرز اینطور به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی از طرف کادر فنی لستر تنبیه شده است.

راجرز در صحبتهای خود تایید کرد که فوفانا در بازی روز شنبه تیمش مقابل چلسی حضور نخواهد داشت. او همچنین گفت مدافع فرانسوی در حال حاضر با تیم زیر 23سال باشگاه تمرین می‌کند. البته راجرز به ستاره فرانسوی امید هم داد و گفت او اگر در لستر ماندگار شود دوباره به ترکیب اصلی برخواهد گشت.

سرمربی لستر در این باره گفت:" وسلی مدتی است با شرایط سختی مواجه بوده و کسی که شرایط ذهنی مناسبی ندارد نمی‌‌تواند بازی کند. پنجره نقل و انتقالات به زودی بسته می‌شود و همه چیز روشن خواهد شد.

فوفانا روز شنبه در بازی مقابل چلسی حضور نخواهد داشت. او این روزها با تیم زیر 23سال ما تمرین کرده. نمی‌دانم پیشنهاد دیگری برای او می‌رسد یا نه. تمرکز من فقط روی بازیکنانی است که از در اختیار داشتن آنها مطمئن هستم. ین مساله‌ای بین دو باشگاه است و هر اتفاقی بیفتد ما باید با آنچه در اختیار داریم به کارمان ادامه بدهیم".