به گزارش "ورزش سه"، لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی، امسال تابستان با قراردادی 60 میلیون یورویی از آژاکس به یونایتد پیوست. او در هفته‌های اخیر با انتقادهای زیادی مواجه بود و حتی به دلیل عملکردش در بازی‌های اول یونایتد در فصل جدید با واکنش‌های تمسخرآمیز روبرو شد.

مدافع آرژانتینی یونایتد اما در جریان پیروزی 1-0 یونایتد مقابل ساوتهمپتون عملکردی درخشان داشت تا به این ترتیب پاسخ منتقدین را بدهد. او در جریان پیروزی یونایتد مقابل لیورپول در هفته گذشته هم عالی کار کرده و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود.

لیساندرو مارتینز که بارها به دلیل قد کوتاهش با انتقاد و حتی تمسخر مواجه شده است در دیدار امروز پنج بار در دوئل‌های روی هوا شرکت داشت که هر پنج بار پیروز شد. عملکرد امروز مدافع آرژانتینی نشان داد که زوج او و رافائل واران در مرکز خط دفاعی یونایتد می‌تواند ترکیبی ایده‌آل برای اریک تن‌هاخ باشد.

مارتیز در بازی امروز با دوندگی بی‌امان خود نقش مهمی در بسته ماندن دروازه شیاطین سرخ داشت. او در جریان بازی هفت بار پاسهای بازیکنان ساوتهمپتون را قطع کرد و چهار بار هم حمله حریف را متوقف کرد.

لیساندرو مارتینز با پیراهن شماره 6 یونایتد برای دومین بازی پیاپی به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن میدان درحالیکه تک‌گل بازی توسط برونو فرناندس به ثمر رسید نشان می‌دهد که عملکرد او تا چه اندازه چشمگیر بوده است.