با تصویری ماندگار از جام جهانی 2002 به استقبال اولین و تنها جام جهانی زمستانی تاریخ می‌رویم.

تا روز شروع جام جهانی 2022 و به همت حسین خسروی، هر روز راس ساعت 19، قاب‌های ماندگار جام جهانی را با هم مرور می کنیم تا علاوه بر زنده شدن خاطرات تلخ و شیرین فوتبالی، با برخی رویدادهای کمتر شنیده شده جام جهانی هم آشنا شویم. 

طرفداری| امروز پنجم شهریور، 85 روز تا شروع جام جهانی 2022 باقی مانده و قاب ماندگار روز مربوط به دیدار افتتاحیه جام جهانی کره و ژاپن است. فرانسه به عنوان قهرمان جهان و بدون فوق ستاره مصدومش، زین الدین زیدان، مقابل سنگال قرار گرفته بود و در شرایطی که همگان انتظار بردی آسان از خروس ها را داشتند، با تک گل پاپه بوبا دیوپ، مقابل نماینده شایسته آفریقا شکست خورد. از همان دوره بود که نتایج افتضاح مدافعان عنوان قهرمانی در جام جهانی آغاز شد و بعد از حذف فرانسه در دور گروهی 2002، ایتالیا، اسپانیا و آلمان هم نتوانستند به ترتیب از گروه‌های خود در جام های جهانی 2010، 2014 و 2018 صعود کنند.

قاب‌های ماندگار جام جهانی؛ شماره 85: گل پیروزی بخش پوپا دیوپ مقابل فرانسه 

قاب ماندگاری دیگر

در دوره گذشته هم 100 قاب ماندگار دیگر از تاریخ جام جهانی را در طرفداری آماده و منتشر کردیم که عکس شماره 85، مربوط به جام جهانی 1998 و دیدار خاطره انگیز ایران برابر آمریکا است. بازیکنان ایران و آمریکا با کنار گذاشتن هر گونه نگاه سیاسی، برای این تصویر کنار هم قرار گرفته و این قاب ماندگار را ثبت کردند.