به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف کریستال پالاس رفت و با اینکه نیمه اول را با شکست 2-0 پشت سر گذاشت در نیمه دوم به یک گل از برناردو سیلوا و سه گل از ارلینگ هالند موفق شد حریف را 4-2 شکست دهد و سه امتیاز به حساب خود واریز کند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در پایان بازی از عملکرد گلزنان تیم خود، سیلوا و هالند، تمجید کرد ولی در عین حال اذعان داشت که دو بازی اخیر و عقب افتادن سیتی مقابل نیوکسل و کریستال پالاس نشان می‌دهد سیتیزن‌ها مشکلاتی دارند.

عملکرد سیتی در مقابل کریستال پالاس
دو بازی اخیر ما گل‌های زیادی داشت و گل‌های زیادی دریافت کردیم. امروز بازی خوبی بود. ما همیشه مقابل کریستال‌پالاس به مشکل برمی‌خوردیم ولی در این بازی با اینکه عقب افتاده بودیم برگشتیم. در فصل‌های گذشته نتوانسته بودیم عقب‌افتادگی از آنها را به پیروزی تبدیل کنیم؛ ولی حالا کم‌کم به بازگشت‌ها عادت می‌کنیم. نیمه اول بازی برای ما درس خوبی بود.

ما باید بهتر بشویم. در برخی پست‌ها مشکل داریم و گاهی نرم بازی می‌کنیم. گاهی هم باید جدی‌تر کار کنیم. لیگ برتر منتظر هیچ تیمی نمی‌ماند. تیمی که بخواهد منتظر بماند کار برایش سخت می‌شود. اینکه روی ضربات آزاد گل خوردیم ناراحت‌کننده نبود چون طبق برنامه کار نکردیم وگرنه می‌شد جلوی این گل‌ها را گرفت.

ارلینگ هالند
اینکه ارلینگ گل بزند مهم است. او شم گلزنی دارد. روی گل سوم فقط کسی می‌توانست آن توپ را گل کند که هم کیفیت فوتبال بالایی داشته باشد و هم قدرت بدنی. فضایی که یک مهاجم در هر بازی در اختیار دارد وابسته به حرکت بازیکنان حریف است. یک مهاجم باید صبور باشد و بیشتر بدود تا فضا به‌دست بیاورد.

برناردو سیلوا
من به توانایی برناردو هیچ‌وقت شک نکرده‌ام. او فوتبالیستی فوق‌العاده است که ذهنیت بی‌نظیری دارد. برای ارائه دادن چنین فوتبالی باید ذاتا برنده بود.