به گزارش "ورزش سه"، بالوتلی در طول سال‌های حضورش در فوتبال و با وجود استعداد درخشانی که بارها از خودش به نمایش گذاشته بود، بیشتر به واسطه دردسرها و جنجال‌هایی که ایجاد می‌کرد معروف بود. 
این بازیکن ایتالیایی پیش از این بارها در تیم ملی و یا در سطح باشگاهی با حواشی متفاوتی روبرو شده بود و به نظر می‌رسد که این روند همچنان در زندگی حرفه‌ای او که حالا در سوپرلیگ ترکیه توپ می‌زند ادامه دارد. 
تصاویر منتشر شده از بازی شب گذشته آدانا دمیر اسپور برابر عمرانیه اسپور نشان می‌دهد که این مهاجم ایتالیایی با وینچنزو مونتلا، سرمربی تیمش، دچار درگیری لفظی شدیدی شده است. 
این درگیری به حدی زیاد بود که نزدیکان به این سرمربی ایتالیایی مجبور شدند که جلوی او را بگیرند تا از برخورد فیزیکی بین این دو نفر جلوگیری کنند. 


به نظر می‌رسید که پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی و پیروزی 0-1 این تیم برابر عمرانیه اسپور، بالوتلی حرفی به مونتلا می‌زند و سپس بی‌تفاوت از کنار او عبور می‌کند اما این حرف باعث عصبانیت شدید این مربی می‌شود که به سمت او هجوم می‌برد و در نهایت، کار با دخالت دیگر حاضران روی نیمکت آدانا دمیر اسپور ختم می‌شود. 
این اولین باری نیست که بالوتلی با مربیان تیم‌هایی که در آنها توپ می‌زند درگیر شده است و پیش از این نیز درگیری او با روبرتو مانچینی در زمان حضورش در منچسترسیتی جنجال بسیاری به پا کرده بود.