به گزارش "ورزش سه"، هواداران نساجی را می‌توان جزو یکی از خاص‌ترین هواداران فوتبال ایران قلمداد کرد. سکوهایی که کمتر پیش آمد جو و حاشیه شدیدی علیه رقبا شکل دهد و با حمایت ویژه خود، نقش پررنگی در صعود به لیگ برتر و همچنین موفقیت‌های اخیر این تیم داشته است.

استادیوم وطنی قائمشهر که مدتی به دلیل بازسازی در دسترس نبود و حسرت بزرگی برای هواداران این تیم شکل داده بود تا تیم خود را تشویق کنند، بعد از مدت‌ها بازگشایی شد و تقابل دو تیم ملوان و نساجی را در آن شاهد بودیم.

هرچند بنا به ادعای بازیکنان و همچنین حمید مطهری به عنوان سرمربی این تیم، این استادیوم همچنان کاستی‌های بزرگی هم دارد، با این حال همین که حال هواداران قائمشهری با بازگشت به استادیوم خوب شد، می‌تواند یک اتفاق مثبت تلقی شود.

یکی از نکات جالب توجه در بازی دو تیم نساجی و ملوان البته استقرار پیراهنی با سایز عجیب در حاشیه زمین بود. بخشی از استادیوم که همچنان کارهای بازسازی در آن در حال پیگیری است و در دسترس نیست، محل استقرار این پیراهن عظیم الجثه بود تا نماد عشق و تعصب قائمشهری‌ها به این شکل پیش چشم هواداران قرار گیرد.


نساجی در این بازی با تساوی 2-2 به کار خود پایان داد و در انتظار اولین برد خود در فصل جدید برابر پیکان در تهران قرار خواهد گرفت.