به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم با تغییرات زیادی روی نیمکت و در کادر بازیکنان حضور پیدا کرده و طبیعی است که در هفته های اول هماهنگی لازم را نداشته باشد. با این حال شاگردان حمید مطهری اگرچه در بحث نتیجه گیری چندان موفق نبودند اما از لحاظ شکل بازی نمایش های خوبی را به اجرا گذاشتند و شاید اگر اشتباهات داوری علیه آنها نبود، اکنون جایگاهی بسیار بهتر در جدول پیدا می‌کردند.

با این وجود نساجی که تاکنون دو امتیاز اندوخته دارد، برای کسب اولین پیروزی فصل برنامه ریزی کرده است. قهرمان فصل گذشته جام حذفی در شرایطی روز سه‌شنبه میهمان پیکان است که تاکنون دو تساوی مقابل مس رفسنجان و ملوان کسب کرده و مقابل سپاهان هم شکست خورده است.

در چنین شرایطی کسب اولین پیروزی برای نماینده شمال ایران موضوعی بسیار حیاتی تلقی می‌شود. به همین خاطر حمید مطهری تدابیر ویژه‌ای را برای شاگردانش در نظر گرفته تا بتوانند نتیجه لازم را در تهران به دست آورند.

برد مقابل پیکان، نساجی را 5 امتیازی و در جدول با صعودی غیرمنتظره مواجه خواهد کرد. به همین دلیل است که بازیکنان این تیم در تمرینات بسیار باانگیزه ظاهر می‌شوند و برای کسب موفقیت در بازی چهارم لیگ برتر دست به هر کاری خواهند زد.