به گزارش "ورزش سه" یونس اکبرپور درباره دیدار آلومینیوم مقابل پرسپولیس عنوان کرد: ما در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم گل بزنیم، اما از آنها استفاده نکردیم ولی پرسپولیس از تنها فرصتی که داشت، بهره برد و گل زد. یک توپ در نیمه اول آوردند و همان را گل کردند؛ ما هم خوب بودیم و می‌توانستیم این بازی را ببریم ولی بدشانسی مانع از آن شد.

او در مورد اینکه آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس بوده، اظهار کرد: بله دقیقا همین طور است. اگر ما از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، مثل بازی‌های قبل پرسپولیس را می‌بردیم و روند خوب‌مان را ادامه می‌دادیم، اما متاسفانه از موقعیت‌های‌مان بهره نبردیم.

مدافع چپ آلومینیوم درباره حضور پرشمار ستاره در تیم پرسپولیس و تفاوت با آنها گفت: پرسپولیس پر مهره است و بیشترشان بازیکنان تیم ملی و با کیفیت هستند ولی من بیشتر بازی ترابی را می‌پسندم؛ او واقعا بازیکن خوبی است.

اکبرپور درباره حضور تماشاگران دو تیم در این دیدار گفت: در مورد این موضوع باید مدیرعامل باشگاه صحبت کند و من در این جایگاه نیستم. ما هم دوست داشتیم تماشاگران‌ بیایند چون پرسپولیس می‌خواست برای باشگاه ما تعیین تکلیف کند که تماشاچی باید ۵۰ درصد برای تیم میهمان باشد. مسؤولان آلومینیوم اراک مخالفت کردند و به نظرم کار درستی انجام دادند.

این بازیکن در مورد کار زیر نظر سید مهدی رحمتی گفت: آقای رحمتی مربی آینده‌داری است و به جوان‌ها خیلی بها می‌دهد. من به این تیم خیلی امیدوار هستم؛ ان‌شاالله در ادامه راه نتایج خیلی خوبی می‌گیریم و این باخت را جبران می‌کنیم.

اکبرپور درباره تقابل با مس رفسنجان و تیم سابق خود در این هفته گفت: مس رفسنجان هم جزو مدعیان امسال لیگ برتر است. بازی خیلی سختی پیش رو داریم ولی امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.