به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه استقلال منتظر صدور حکم کمیته استیناف درباره موضوع شکایت از بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان است، موضع گیری های مختلفی از سوی افراد در این خصوص انجام می‌شود.


پیشکسوتان استقلال هم در این باره مدعی هستند و اظهارنظر می‌کنند. محمد نوری بازیکن سابق استقلال در باره حکم کمیته انضباطی گفت:‌ انتظار ما از کمیته استیناف این است که قانون را در پرونده شکایت از بازیکن گابنی اجرا کند. قانون کاملا واضح و مشخص است. حضور این بازیکن گابنی قانونی نبوده و اگر قانونی بود که می‌گذاشتنددر بازی های بعد گل‌گهر به میدان برود. آقایان بگویند حضور بازیکن گابنی قانونی بوده یا نه؛ اگر قانونی بوده از همین هفته بعد برای گل گهر بازی کند و همه باشگاه‌ها بازیکنی مثل همین بازیکن جذب کنند، چون ظاهراً قرار نیست قانون اجرا شود.


او درباره اعتراضات هواداران استقلال بعد از اتفاقات برنامه فوتبال برتر دوشنبه‌شب گفت: هواداران استقلال از این برنامه تلویزیونی و مجری‌اش گلایه‌ دارند. مگر مجری قاضی است که حکم می‌دهد؟ چرا باید درباره رای استیناف اینقدر صریح صحبت کنند؟ از طرف دیگر کمیته استیناف باید اعتراض‌های هواداران استقلال را ببیند و بداند اگر رای تغییر کند با اعتراض هواداران میلیونی استقلال مواجه خواهد شد.


پیشکسوت استقلال صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: اگر بازیکن گل‌گهر مشکلی ندارد پس چرا الان بازی نمی‌کند؟ مشخص است که این بازیکن کاملاً مشکل دارد و رأی هم عادلانه بوده است. کمیته استیناف هم در خصوص این پرونده باید سفت و محکم برخورد کند. اگر مشکل ندارد خوب اجازه بدهند بازی کند، اگر هم مشکل دارد حکم سه بر صفر قطعی و قانونی است؛ چرا زمان را می‌کشند؟


نوری در پایان افزود: دلیل این‌همه تأخیر در صدور حکم چیست و چرا می‌گویند باز هم باید تحقیق و بررسی کنیم؟ تحقیق و بررسی در خصوص چه چیزی؟ اینکه یک بازیکن غیرقانونی است و بازی ملی به اندازه نداشته نیاز به تحقیق بیشتر دارد؟ واضح است که کسر امتیاز از گل گهر حقش بوده و رای هم نباید تغییر کند. همه چیز در این ماجرا مشخص و علنی است.