به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین علاوه‌بر درخشش در زمین فوتبال با پیراهن منچسترسیتی و تیم ملی بلژیک به ورزش اتوموبیلرانی هم علاقه زیادی دارد. او در آستانه گراندپری بلژیک که یکی از مسابقات فرمول یک به حساب می‌آید به کشورش سفر کرد تا از نزدیک شاهد این مسابقه باشد.

ستاره بلژیکی منچسترسیتی در فرمول یک هوادار تیم ردبول است. دی‌بروین در حاشیه گراندپری بلژیک با مکس ورشتپن، راننده هلندی-بلژیکی که او را راننده محبوبش می‌داند دیدار کرد. تیم ردبول از فوتبالیست برجسته بلژیکی به‌عنوان مهمان افتخاری میزبانی کرد.

در جریان این دیدار که توسط شبکه اسکای اسپورتس ضبط می‌شد مکالمات جالبی بین دی‌بروین و دست‌اندکاران تیم ردبول اتفاق افتاد. خبرنگار این شبکه به ستاره بلژیکی منچسترسیتی گفت:" مدیر ردبول اجازه می‌دهد با یکی از ماشین‌هایشان چند دور بزنی". کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول که مشخص شد هوادار تیم انگلیسی کاونتری‌سیتی است گفت:" نه، اما اگر در کاونتری‌سیتی بازی می‌کرد شاید".

در جریان این دیدار دی‌بروین و ورشتپن صحبت‌هایی گرم و صمیمی داشتند و پیراهن تیم‌های خود را با هم عوض کردند.

دی‌بروین بلافاصله بعد از تماشای گراندپری بلژیک باید به انگلیس برگردد چرا که منچسترسیتی بعد از پیروزی دیروز مقابل کریستال پالاس روز چهارشنبه باید با ناتینگهام فورست دیدار کند و شنبه هفته بعد به مصاف استون‌ویلا برود.