به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند ستاره جوان و جدید سیتی، شروع درخشانی در لیگ برتر این فصل داشته است و این هفته با هت‌تریک در نیمه دوم مقابل کریستال پالاس، تیمش را در این بازی نجات داد. این مهاجم نروژی با زدن 6 گل در چهار بازی در حال حاضر بهترین گلزن لیگ است و علی‌رغم این آمار نیز رودری معتقد است ارلینگ هالند در آینده بیشتر با سبک بازی منچسترسیتی تطبیق پیدا خواهد کرد. 

رودری گفت: "ما درک می‌کنیم که گاهی اوقات هواداران نسبت به توانایی‌های یک بازیکن دچار شک و تردید می‌شوند. اما ما می‌دانیم که ارلینگ هالند چه بازیکنی بوده و چه پیشینه فوق العاده‌ای داشته است. این بازیکن برای گلزنی گاهی تنها به سه لمس توپ نیاز دارد و مهاجمی شگفت انگیز به شمار می‌آید.

بازی کردن در این پست برای ارلینگ هالند سخت است، زیرا ما در سال‌های اخیر عادت کرده‌ایم با سیستم استفاده از بازیکن 9 کاذب بازی کنیم و چنین بازیکنی باید خیلی در میدان جنب و جوش داشته باشد. اما حالا بازیکنی مانند ارلینگ هالند در ترکیب حضور دارد که اینگونه نیست و او نیاز به سازگاری با شرایط تیم دارد.

البته استعداد طبیعیِ ارلینگ هالند سرنوشت یک بازی را رقم می‌زند. اما این بازیکن برای اینکه بداند چه زمانی به فضا می‌رود و چه هنگام حرکت به سمت عقب یا جلو خواهد داشت؛ باید خودش را بیشتر در جریان بازی درگیر کند. البته این اتفاقات طبیعی است و ما فقط یک ماه است که با ارلینگ هالند هم‌تیمی هستیم."