به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که با کسب 10 امتیاز در چهار هفته در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته، فردا شب در خانه خود پذیرای ناتینگهام فارست خواهد بود. پپ گواردیولا سرمربی باتجربه سیتیزن‌ها در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و مدعی شد هر گاه تیمش به مشکل می‌خورد، ارلینگ هالند به داد آنها می‌رسد.

پپ گواردیولا گفت: "همیشه گل‌های کمی دریافت می‌کنیم و بارها موفق به گلزنی می‌شویم و انگار در غیر این‌صورت پیروزی نصیب سیتی نمی‌شود. این فصل دروازه ما زیاد باز شده و اگر این روند متوقف نشود، شرایط دشوار خواهد بود. همیشه نمی‌توان دو یا سه گل دریافت کرد و بعد به برتری دست یافت.

درخشش کوین دی بروین در سال‌های اخیر؟ او خرید واقعا خوبی برای منچسترسیتی بوده است و برای سال‌های زیادی عملکرد درخشانی داشته است. از زمان حضور در آلمان و در بازی بایرن مونیخ و ولفسبورگ از از کیفیت دی بروین مطلع بودم و او کار را برای ما دشوار کرد. حالا از عملکرد او در این مقطع بسیار راضی هستم. همه برای صحبت کردن و ارائه نظرشان آزاد هستند و باید این موضوع را بپذیرید.

انتقاد ابتدایی نسبت به عملکرد ارلینگ هالند؟ هر گاه ما عقب افتاده‌ایم، او کیفیت خود را نشان داده است. همه در مورد ارلینگ هالند صحبت می‌کنند، اما عملکرد این بازیکن واقعا استثنایی است.

عملکرد خولین آلوارز در ترکیب سیتی؟ او قطعا می‌تواند به مدارج بالایی برسد. خولین آلوارز بسیار مثبت و متواضع بوده و در تمامی جلسات تمرینی با تمام وجود کار می‌کند. حالا دقایقی به او بازی می‌رسد و این بازیکن در آخرین مسابقه روی دو گل تاثیرگذار بود. خولین آلوارز همیشه در نقاط مهم محوطه جریمه حضوری پررنگ دارد."