به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حسین خانی، سرمربی مس کرمان بعد از دربی این استان به خبرنگاران گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی جاندار بود. موافق شما نیستم که موقعیت های زیادی به حریف دادیم هر جوری حساب کنید اختلاف آنچنانی بین دو تیم وجود نداشت. یک تیم جوان را راهی مسابقات کردیم و من در روز اول در کنفرانس گفتم ما باید تاوان جوان بودن تیم را بدهیم ولی به بچه ها ایمان کامل داریم. آنها استعداد بالایی دارند و پر تلاش هستند. مطمئنا در ادامه راه تیم قوی تر از مس کرمان خواهید دید. ما از هیچ لحاظ جز اسم بزرگی که مس کرمان دارد با گل‌گهر قابل قیاس نیستیم. از لحاظ سخت‌افزار، قیمت بازیکنان، کادرفنی به هرحال در راس آن ها پر افتخار ترین مربی لیگ  ایران یعنی جناب امیر خان قلعه نویی حضور داشت، هیچ جوره قابل قیاس نیستیم ولی از بچه ها راضی هستم. تمام تلاششان را کردند، اگر تمرکز داشتیم سه امتیاز را می گرفتیم. به هر دو تیم تبریک می‌گویم.
سرمربی مس در مورد موقعیت های تیم حریف ادامه داد: اگر قرار باشد هر توپ که به ۱۸ قدم ما می رسد را موقعیت حساب کنید که فوتبال نیست. مثل اینکه در بازی بسکتبال شما توپ را بیندازید داخل حلقه نرود ولی بگویید گل شده اصلا موقعیتی نبود. بازی قابل پیش‌بینی داشتیم می‌دانستیم گل گهر رو به ارسال از کناره ها می آورد ولی متاسفانه تمرکزی در این بحث نداشتیم و دو گل دریافت کردیم.


سرمربی مس کرمان در خصوص فاز هجومی تیمش گفت: فکر می‌کنم در فاز حمله خیلی خوب عمل کردیم. نقاط ضعف تیم حریف را می دانستیم و سعی کردیم از فضاهای به وجود آمده به خوبی استفاده کنیم. فکر می کنم خستگی بچه ها باعث شد شادابی لازم را نداشته باشیم. می توانستیم موقعیت های مان را تبدیل به گل کنیم که از این سمت آسیب نبینیم.
وی در خصوص قضاوت داور توضیح داد:  داوری هم خوب بود ولی می توانست کمی با ما مهربان تر باشد.
سرمربی مس کرمان در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: جذب بازیکن خارجی پروسه خاص خودش را دارد. مطمئنم جذب می شود، باشگاه دارد پیگیری می کند. این موضوع می‌تواند بیشتر به ما آرامش بدهد. در چند روز آینده جذب بازیکن خارجی هم اتفاق می افتد.
وی در مورد بازیکن بومی گفت: سوال شما حاشیه ایجاد می کند. برای من اینکه بازیکنان متولد کجا هستند مهم نیست. آن ها را روی استعداد و توانایی که دارند جذب کردیم‌‌. اصلا فوتبال حرفه ای این مسائل را نمی پذیرد. بر اساس توانایی بچه ها آنها را جذب کردیم و مطمئن هستیم جواب اعتماد ما را خواهند داد.
حسین خانی در پایان افزود:  وقتی آدم می خواهد یک کار بزرگ کند ریسکش را هم می پذیرد. همانطور که تیم‌های دیگر هماهنگ‌تر می‌شوند تیم ما هم هماهنگ‌تر میشود. هراسی  از تیم ها نداریم. مطمئن باشید حریف ساده ای نخواهیم بود.

ویدئو: 258912