به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات از روز جمعه آغاز خواهد شد و در روز اول این مسابقات فرهاد مجیدی در اولین دیدار رسمی خود همراه با اتحاد کلبا برابر البطائه قرار می‌گیرد. همچنین عجمان - العین، بنی یاس - خورفکان و الوصل - الوحده سه دیدار دیگر روز در اول لیگ امارات خواهند بود.

روز شنبه نیز الظفره با النصر و الجزیره با دیبا الفجیره دیدار خواهد کرد و شباب الاهلی که احمد نوراللهی را در اختیار دارد مقابل الشارجه قرار می‌گیرد.

باشگاه‌های اماراتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۱۵۰ قرارداد امضا کردند و در ساعات گذشته نیز سرعت باشگاه‌ها برای ثبت قراردادهای جدید خود بالا رفته است. شباب الاهلی و الوصل به دنبال جذب پنجمین بازیکن خارجی خود هستتد و البطائه نیز قصد تغییر ۴ بازیکن خود را دارد.

در این پنجره بازیکنانی هم با قراردادهای سنگین جابه‌جا شدند؛ احمد خلیل از شباب الاهلی و خمیس اسماعیل از الوحده به البطائه منتقل شدند. خلیل تنها ستاره جدا شده الاهلی نبود و عمر عبدالرحمن نیز دیگر بازیکنی بود که این تیم را ترک کرد.

نقل و انتقالات تابستانی امارات شاهد معاملات دیگری بود که مهم‌ترین آنها انتقال ماجد حسن بود که با جدایی از شباب الاهلی، به دنبال چالش‌های جدیدی با الشارجه خواهد بود.