به گزارش "ورزش سه"، این نتیجه می‌تواند یک نقطه عطف و امیدواری برای تیم حمید مطهری باشد به این خاطر که شاید با بهتر شدن در فاز تهاجمی در هفته‌های آتی پیروزی را هم تجربه کند.

یکی از تغییرات در فاز دفاعی بازی گرفتن از امیرمهدی جانملکی به جای حامد شیری در قلب خط دفاعی و در کنار علیرضا ابراهیمی بود. تغییری که موجب کلین شیت نساجی در این بازی شد. البته امیرمهدی جانملکی در گذشته هم حضور در ترکیب ثابت نساجی را تجربه کرده بود و حتی موفق شده بود برای این تیم گل‌های حساس و سه امتیازی هم به ثمر برساند اما مدتی بود که از ترکیب تیم دور شده بود. با نمایش خوب این بازیکن جوان در ترکیب نساجی و در بازی دیروز به نظر می‌رسد که در بازی‌های آتی هم ترجیح حمید مطهری به استفاده از این دو بازیکن در خط دفاعی تیمش باشد.

یکی دیگز از تغییرات حمید مطهری در بازی دیروز عدم به کارگیری از محمد شریفی در کنار اکبر صادقی بود که موجب تهاجمی‌تر شدن تیم نساجی در فاز حمله شد؛ به این خاطرکه در کنار اکبر صادقی، ایوب کلانتری در پست هافبک دفاعی بازی کرد که یک مهره تهاجمی به شمار می‌رود.

نساجی اگر چه در بازی با پیکان به سه امتیاز بازی دست پیدا نکرد اما گل نخوردن در این بازی و پیدا کردن روند بهتر در فاز تهاجمی می‌تواند مازنی‌ها را در بازی‌های آتی به امتیازات حساسی سوق دهد.