به گزارش "ورزش سه" شروین بزرگ که در ابتدای فصل جدید از صنعت نفت آبادان به مس پیوست، سرانجام در چهارمین بازی فصل موفق شد برای تیم جدیدش گلزنی کند.
بزرگ که برابر نفت MIS، پیکان و استقلال خیلی فرصت عرض اندام پیدا نکرده بود، شب گذشته با یک گل تماشایی درخشش احتمالی در لباس مس را آغاز کرد. هرچند گل فوق‌العاده بزرگ برابر گل‌گهر سیرجان با گل‌بخودی دقایق پایانی بازیکن مس پرپر شد، اما این موضوع هم دلیلی نمی‌شود تا از زیبایی‌های گل شروین کاسته شود.

جایی که در هفتاد و دومین دقیقه بازی روی ارسال دقیق عارف رستمی، شروین بزرگ که ابتدا روی تیر دوم حاضر بود و به دنبال فرصت می‌گشت تا از بند شایان مصلح رها شود، بعد از ارسال توپ پای تیر اول روی خط شش قدم حاضر شود و پس از چرخش استثنایی‌ای که به سرش داد، توانست توپ را دور از دستان کشیده فروزان به تور دروازه بچسباند.
گل زیبای بزرگ درحالی به ثمر رسید که او به عنوان جانشین به میدان آمده بود و به نوعی تعویض طلایی فرزاد حسین‌خانی لقب گرفت. بازیکنی که در فصل گذشته هم دو گل تماشایی و ماندگار در دوران فوتبال خودش به ثمر رسانده بود. یکی شوت از راه دور او برابر هوادار که به طرزی چشم‌گیر راه دروازه را پیدا کرد و علیرضا منصوریان را به تحسین آنی او واداشت و دیگری هم برگردان لحظه آخری این بازیکن برابر شهرخودرو که بینندگان تلویزیونی را به وجد آورده بود.


با این گل، احتمال شروین بزرگ هم فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب اصلی نارنجی‌پوشان کرمان پیدا خواهد کرد. تیمی که برخلاف تصورات تا اینجای لیگ نتیجه بدی نگرفته و توانسته رضایت هوادارانش را برآورده کند.

ویدئو: 258892