استقلال و ذوب آهن اصفهان این هفته مجددا به مصاف هم می روند

استقلال و ذوب آهن اصفهان، قدیمی ترین بازی این هفته مسابقات فوتبال لیگ را برگزار می کنند، این بازی برای اولین بار 48 سال قبل در مهر ماه سال 1352 برگزار شد. 

به گزارش طرفداری، در این بازی تاریخی تیم فوتبال تاج سابق با 2 گل مسعود مژدهی و حسن روشن 2 بازیکن جوان 18 و 20 ساله خود برنده دیدار شد اما هادی نراقی ستاره زمین بود که 2 پاس گل در این بازی داد. 

در ترکیب تیم تاج سابق در اولین بازی خود برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ناصر حجازی، منصور پورحیدری، عباس نوین روزگار، اکبر کارگر جم، عزت جانملکی، جواد قراب، کارو حق وردیان، علی جباری، هادی نراقی، رضا عادلخانی و حسن روشن بازی می کردند و مسعود مژدهی در نیمه دوم بازی جای رضا عادلخانی را گرفت.

در ترکیب تیم ذوب آهن هم بازیکنان نام آشنایی مثل عبدالواحد بزمه و سیاوش حیدری بازی می کردند، سیاوش حیدری، پدر سپهر حیدری بازیکن تیم پرسپولیس بود، سپهر حیدری هم قبل از حضور در پرسپولیس برای تیم ذوب آهن هم بازی می کرد و حتی به رغم سن اندک در این تیم بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

استقلال در بازی رفت امسال برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در اصفهان برنده شد و حالا برای رسیدن به امتیاز 41 در مسابقات فوتبال لیگ برتر باید تیم ذوب اهن را در تهران هم با شکست مواجه کند.