به گزارش "ورزش سه" حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد در خصوص دیدار روز گذشته تیمشان مقابل سپاهان گفت: بازی سختی برای دو تیم بود، فکر می‌کنم هیچ‌موقعیت مهمی به حریف ندادیم در حالیکه آن‌ها در سه بازی قبل ۶ گل زده بودند اما در برابر تیم ما هیچ فرصتی نداشتند. برنامه ریزی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم بهترین روش بازی را آقای نکونام برای این بازی انتخاب کرده بود که خداراشکر توانستیم به موفقیت برسیم و سه امتیاز را به اهواز بیاوریم.

وی افزود: تعدادی از هواداران ما با اتوبوس و ماشین‌های شخصی به اصفهان آمدند تا تیمشان را تنها نگذارند. از آن‌ها ممنونیم و قول می‌دهیم تا آخرین ثانیه مسابقات با قدرت ادامه بدهیم.

رجبی در خصوص عملکرد فولاد گفت: فکر می‌کنم هنوز تیم با چیزی که در ذهنمان است فاصله دارد. مصدومیت فرشید اسماعیلی کمی برنامه مارا بهم ریخت و امیدواریم هرچه زودتر به شرایط مسابقه بازگردد. برد برابر سپاهان پایان ماجرا نیست و تازه شروع کار ماست و باید هر هفته با تمرکز بهتری برای مسابقه حاضر شویم. خوشحال هستیم که فولاد دوباره تیمی قابل احترام و دارای سبک خاص در فوتبال ایران شده است. امسال در نقل و انتقالات توانستیم یارگیری کنیم و با توجه به حضور در آسیا باید خیلی قوی‌تر‌ کار‌کنیم.  

او در پایان گفت: امیدواریم که ورزشگاه فولاد آره‌نا در دیدار  با مس رفسنجان کاملا پر شود و با حمایت ۱۰۰ دقیقه ای هواداران بتوانیم که به موفقیت برسیم و این راهی که در آن هستیم را بتوانیم با قدرت پیش برویم.