به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دی اف بی پوکال شروع فوق العاده ای داشته و با پنج گل از سد تیم دسته سومی ویکتوریا کلن گذشت. یولیان ناگلزمان در پایان این دیدار مدعی شد رقابت شدیدی در خط میانی تیمش حاکم است و این سرمربی جوان از این شرایط در بایرن مونیخ بذت می برد.

یولیان ناگلزمان گفت: :من از نتیجه و نحوه بازی بایرن مونیخ بسیار خوشحالم. ویکتوریا در 25 دقیقه اول دفاع بسیار خوبی انجام داد، اما پس از آن ما واقعا خوب کار کردیم و گل های زیبایی به ثمر رساندیم. من به خصوص بابت دو گل اول و همچنین بازگشت لئون گورتزکا و گلزنی این بازیکن خیلی خوشحالم. این واقعیت که برخی بازیکنان در بین نیمه نزد من می آیند و می گویند که واقعا می خواهند بازی کنند، نشانه بسیار خوبی است و روحیه تیمی ما را نشان می دهد.

شرایط همیشه در دور اول آنهم مقابل تیمی از دسته سوم اینطور نیست. یک شرایط فوق العاده و در رختکن و در زمین برای ما وجود دارد. ما هر سه روز یک بازی تا جام جهانی داریم، پس باید از سیستم چرخشی استفاده کنیم و به همه بازیکنان در سطح مناسب نیاز داریم. من از هر چهار بازیکن بایرن مونیخ در خط میانی بسیار راضی هستم.

رقابت در خط هافبک تیم بسیار خوب و خوشایند است. ویژگی های رایان گراونبرخ به عنوان یک بازیکن شماره هشت فوق العاده است. نحوه حرکت این بازیکن نیز مانند جمال موسیالا، کار را برای دفاع حریف بسیار دشوار می کند. لئون گورتزکا برای ما بسیار مهم است و مارسل سابیتزر نیز خیلی خوب کار می کند، پس انتخاب کردن برای من آسان نیست."