به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در خانه خود نمایشی درخشان ارائه داده و با شش گل ناتینگهام فارست را بدرقه کرد. ارلینگ هالند در این دیدار سه بار گلزنی کرد و با اقتدار در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. پپ گواردیولا در پایان این مسابقه به تمجید از ستاره جوان تیمش پرداخته و مدعی شد او مهاجمی کامل به شمار می آید.

پپ گواردیولا گفت: "نمی‌دانم در ادامه فصل موفق می‌شویم یا نه، اما مطمئن هستم که 55 هزار نفر حاضر در استادیوم اتحاد خوشحال به خانه خواهند رفت و ما واقعا عملکرد خوبی در طول مسابقه ارائه دادیم. استعدادی که مهاجمان ما دارند واقعا بالاست و یک بازی درخشان ارائه دادیم. همه گلهای سیتی در بازی امشب درخشان بودند.

هت تریک ارلینگ هالند؟ می دانم که او از گلزنی خوشحال است، اما چیزی که هالند واقعا می خواهد کسب پیروزی است. مطمئنم که اگر ما برنده نمی شدیم خود ارلینگ هالند نیز راضی و خوشحال نبود. این بازیکن تشنه گلزنی و موفقیت است. این بازیکن از همه ابعاد فوق العاده بوده و در محوطه جریمه موقعیت گلزنی را بو می کشد. به نظر من هالند به دنبال فتح عناوین قهرمانی با منچسترسیتی است و اگر این گلزنی ها و رکوردشکنی در این مسیر به او کمک کند، راضی خواهد بود و این ها به تنهایی ضامن قهرمانی نیستند.

دو بار گلزنی جولین آلوارز؟ او از یک قاره جدید به لیگ برتر آمده است. خولین آلوارز خیلی خوب کار کرده و تلاش او نتیجه می دهد. هیچ کس در تیم نیست که برای این بازیکن خوشحال نباشد.

خبر جذب مانوئل آکانجی از دورتموند؟ این انتقال هنوز نهایی نشده و هیچ کس نمی داند در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد، اما ما تلاش خودمان را خواهیم کرد."