به گزارش "ورزش سه"، درخشش فوق العاده و غیرقابل توصیف ارلینگ هالند در ترکیب منچسترسیتی ادامه دارد و این بازیکن امشب و در جریان برتری 0-6 تیمش مقابل ناتینگهام فارست، سه بار موفق به گلزنی شد. حالا ارلینگ هالند در پایان این دیدار تاکید کرد تلاش می کند به حرف های پپ گواردیولا گوش دهد و همه چیز در این باشگاه باب میل این بازیکن رقم خورده است.

ارلینگ هالند گفت: شب شگفت انگیزی بود و واقعا دیگر حرفی برای گفتن ندارم. من عاشق بازی کردن برای منچسترسیتی هستم و شما می توانید این حس را در من ببینید و در حال حاضر شرایط فوق العاده است. همان نمایشی که در دیدار مقابل کریستال پالاس ارائه دادیم را امشب تکرار کنیم و همه چیز معطوف به جریان بازی بود. تا اینجا که دوران حضورم در منچسترسیتی بسیار خوب بوده و بنابراین من شکایتی در مورد هیچ چیز ندارم.

سعی می کنم تا جایی که می توانم به حرف های پپ گواردیولا گوش کنم. بازیکنان شگفت انگیزی در رختکن سیتی وجود دارند که بدون آنها نمی توانستیم گل های فراوانی به ثمر برسانیم. ما همین حالا نیز خیلی خوب بازی می کنیم، اما در ادامه حتی بهتر هم خواهیم شد. مهم ادامه دادن به این مسیر است. دیدارهای زیادی در ادامه فصل پیش رو خواهیم داشت و ما باید تا جایی که می توانیم از بازی کردن لذت ببریم.