به گزارش ورزش سه، هر چند فولاد خوزستان در پایان هفته چهارم صدرنشین لیگ نیست و البته عبور از چهار هفته ابتدایی زمان خوبی برای جشن گرفتن نیست اما، مطمئنا سرخ‌های اهواز و به ویژه جواد نکونام بهترین شروع ممکن در لیگ را در شرایطی رقم زدند که بعد از قرعه کشی لیگ برتر، کمتر کسی انتظار چنین شرایطی را داشت.
از دست رفتن ۲ امتیاز قبل از شروع تونل وحشت برای فولادی که در ابتدای فصل تغییرات زیادی در فهرست بازیکنان خود داشت، می‌توانست شروع یک نا امیدی بزرگ باشد اما کسب یک امتیاز در تهران برابر تیم یحیی گل‌محمدی اعتماد به نفس را به تیم نکونام برگرداند و باعث شد قرمزها در دو بازی سخت بعدی برابر تراکتورسازی و سپاهان صدرنشین، با کسب 6 امتیاز، شروع درخشانی را ثبت کنند.
نکونام و شاگردان او که حالا از قرعه سخت ابتدای فصل به سلامت عبور کرده‌اند، در دو بازی پیش رو این فرصت را دارند تا برابر مس رفسنجان و ملوان انزلی با کسب 6 امتیاز دیگر، قبل از شروع تعطیلات لیگ برتر با 14 امتیاز، چهره یک مدعی جدی را به خود بگیرند. اگر این اتفاق بیافتد، سال سوم از پروژه نکو در خوزستان، ممکن است پایانش به مانند آغازش فراتر از انتظار باشد. 
پروژه‌ای که با فتح جام حذفی استارت خورد و با قهرمانی در سوپرکاپ ادامه پیدا کرد و شاید حتی به قهرمانی در لیگ‌برتر یا نیمه‌‌نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا ختم شود.