به گزارش "ورزش سه"، با اینکه زمان زیادی تا اردوی تیم ملی فوتبال باقی نمانده زمان برگزاری مسابقات هفته ششم و هفتم لیگ برتر اعلام نشده است. سهیل مهدی در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران در این خصوص گفت: خوشحالیم که یکی از نشانه های جام جهانی به کشورمان آمده و شور و شوق این تورنمنت در ایران شروع شده است. انشاالله که هواداران تیم ملی روزهای خوبی را تجربه کنند وبازی های خوبی را ببینیم. از همینجا برای جشن جام جهانی آماده شویم.

او درباره برنامه مسابقات لیگ برتر در هفته های ششم و هفتم بیان کرد: یک توقف برای هفته ششم داشتیم که آن هم به خاطر لیست تیم ملی و نظر اسکوچیچ بود. به صورت شفاهی نفرات را دریافت کردیم. هفته ششم را باید قبل از اردوی تیم ملی برگزار کنیم. هفته هفتم را می خواستیم برای تیم هایی که ملی پوش ندارند، در میان کمپ تیم ملی برگزار کنیم اما به دلیل تعدد ملی پوشانی که نظر آقای اسکوچیچ است دعوت شوند، ممکن است هفته هفتم را بعد از ایام فیفا برگزار کنیم. باید ببینیم تصمیم آقای اسکوچیچ چه هست و طی دو سه روز آینده همه چیز مشخص می شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین گفت: اگر هفته هفتم را در میان اردو برگزار کنیم، با 15 هفته وارد جام جهانی می شویم اما اگر این اتفاق نیفتد و حوادث غیرمترقبه پیش نیاید با 14 هفته وارد جام جهانی خواهیم شد.

مهدی در پاسخ به این پرسش که اگر سرمربی تیم ملی تغییر کند و خواسته هایی داشته باشد، شما حاضر به تغییر برنامه لیگ هستید، گفت: اگر همه این اگر ها اتفاق بیفتد، اگر جدیدی پیش می آید و باید ببینیم برنامه هایمان چه خواهد شد.