به گزارش "ورزش سه" یکی از فریم‌های قابل توجه ثبت‌شده توسط عکاس ورزش سه از مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در بعد از ظهر پنج‌شنبه تهران به خوش‌و‌بش ساپینتو و اسکوچیچ مربوط می‌شود.
سرمربی تیم ملی درحالی‌که در آغوش ساپینتو کشیده شده، به‌نظر مشغول شوخی و خنده با سرمربی پرتغالیِ یکی از دو قطب بزرگ فوتبال ایران است. اسکوچیچ که از زمان حضور ساپینتو روی نیمکت استقلال یک‌بار در ترکیه تیمش را از نزدیک دیده و بازیکنان ستاره‌دار‌شده آبی‌ها را زیر ذره‌بین برده بود، درحالی با سرمربی استقلال روی سن خوش و بش می‌کند که به‌زودی فهرست نفرات دعوت‌شده از این تیم به پیش‌اردوی تیم ملی اعلام خواهد شد. جایی که طبق گمانه‌زنی‌ها و منطبق بر شنیده‌ها، 10 بازیکن از جمع آبی‌های تهران برای حضور در تیم ملی رجیستر شدند و باید دید در نهایت کدام‌یک از آنها در پیش‌اردو و کدام‌یک از آنها در اردوی تیم ملی در اتریش حاضر خواهند شد.

ساپینتو که در گفت‌وگوی کوتاه امروزش با خبرنگاران عملکرد همتای کرواتش در تیم ملی ایران را تحسین کرده بود، احتمالا امید زیادی به ترمیم نقاط ضعف تیمش در فیفادی پیش رو دارد و این مهم ارتباط مستقیمی با نفرات دعوت‌شده از استقلال به اردوی یوزهای ایرانی دارد.
قابل پیش‌بینی است که اعلام هر لیستی با هرمدل آرایشی از نفرات دعوتی به تیم ملی توسط مربیان و ارکان مختلف فوتبال با واکنش‌هایی همراه است. باید منتظر بمانیم و ببینیم ساپینتو بعد از اعلام فهرست تیم ملی چه موضعی نسبت به اسکوچیچ اتخاذ خواهد کرد.