به گزارش "ورزش سه"، بحران ابتدای فصل در رختکن منچستریونایتد فراموش شده و حالا تیم اریک تن هاخ در هفته‌های اخیر به سه پیروزی متوالی دست یافته است. کریستین اریکسن که بعد از برتری 0-1 تیمش برابر لسترسیتی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، تاکید کرد که بازیکنان یونایتد باید در بازی‌های بعدی بهتر عمل کرده و زودتر کار حریف را تمام کنند.

کریستین اریکسن گفت: "فکر می‌کنم از ابتدای فصل موارد زیادی داشتیم که باید تغییر می‌دادیم و ما با کسب چند پیروزی به این هدف رسیدیم. البته نمایش یونایتد برابر لسترسیتی در تمام طول 90 دقیقه زیبا نبود، اما ما حالا به سه پیروزی متوالی دست یافته‌ایم. در این مقطع با نتیجه 0-1 به برتری می‌رسیم و باید این روند را ثابت و محکم نگه داریم.

گرچه می‌خواهیم بهتر از این کار کنیم، اما شروع خوبی داشته‌ایم و در این مقطع کسب سه امتیاز برای منچستریونایتد مهم‌ترین هدف است. فکر می‌کنم باید زودتر کار حریف را تمام کرده و به گل دوم می‌رسیدیم، اوضاع شبیه بازی برابر ساوتهمپتون بود. ما تا لحظه‌ای که دروازه حریف را باز کنیم خیلی کار کردیم.

ما باید سرعت خود را حفظ کنیم و بتوانیم به گل بعدی نیز دست یابیم، در غیر این صورت همیشه یک بازی فشرده تا دقیقه آخر در انتظار ما خواهد بود. از این به بعد از پنجشنبه تا یکشنبه بازی‌های متوالی و فراوانی در پیش داریم. شرایط ما خوب به نظر می‌رسد و فعلا که نتیجه گرفته‌ایم."