به دلیل طلب ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومانی علیرضا بیرانوند، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در روز بازی این تیم مقابل فولاد در سوپرجام بسته شد. بلافاصله بعد از پایان بازی باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای تند علیه گلر سابق خود، بیرانوند را متهم به حاشیه‌سازی قبل از دیدار مقابل فولاد کرد. بیرانوند هم بعد از بیانیه جواب تندی به مدیران پرسپولیس داد و از خودش دفاع کرد.

هرچند بعد از چند روز مشکل بیرانوند و باشگاه پرسپولیس حل و علیرضا موفق شد بخشی از طلب خود را دریافت کند، اما در این بین یک اتفاق حاشیه‌ای هم افتاد و بیرانوند در اینستاگرام افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس را آنفالو کرد. اما پشت پرده این اتفاق چیست و چرا بیرانوند پیروانی را آنفالو کرد؟

علیرضا که به شدت از بیانیه تند باشگاه پرسپولیس ناراحت و عصبانی بود، با پیگیری ماجرا متوجه شد که این بیانیه به دستور افشین پیروانی صادر و نوشته شده است. در واقع از دید بیرانوند، مدیر فعلی پرسپولیس به مسئولان این باشگاه دستور داده تا علیه بیرانوند بیانیه ای تند تنظیم کنند و آن را روی خروجی سایت باشگاه قرار دهند. همین موضوع باعث شد تا بیرانوند بلافاصله پیروانی را در اینستاگرام آنفالو کند و بعد از آن هم پیروانی این کار را در قبال علیرضا انجام داد تا اختلاف این دو علنی شود.