هاشم حیدری در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره تساوی استقلال در هفته چهارم لیگ برتر برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: از تیم ساپینتو انتظار بیشتری می‌رفت ولی شاهد بازی خوبی از استقلال نبودیم تا در نهایت فقط یک امتیاز نصیب آبی پوشان شود.

وی افزود: فکر می‌کنم ساپینتو هنوز ترکیب اصلی تیم را پیدا نکرده است و شاهد تغییرات در هر بازی هستیم. در خط حمله و دفاع ترافیک بازیکن داریم اما در خط دفاع تیم فاقد یک هافبک خلاق است تا به موقع بازی را عوض یا پاس‌های تودر به همراه پاس پشت دفاع ارسال کند.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان خاطر نشان کرد: البته فقط ۴ هفته از لیگ گذشته و هنوز فرصت زیادی وجود دارد تا ساپینتو به ترکیب ایده ال دست پیدا کند. بعد از هفته پنجم و به تعطیلی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی ، کادر فنی استقلال بهترین فرصت را دارد تا نقاط ضعف را ترمیم کند.

حیدری ادامه داد: استقلال هنوز مدعی است و فقط یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، بنابراین می‌تواند در هفته پنجم با برد مقابل پیکان ، بازی با نفت مسجد سلیمان را فراموش کند و در بهترین شرایط به تعطیلات برود.  

مهاجم اسبق آبی پوشان در پایان خاطر نشان کرد: این تیم استقلال باید برای هر بازی پلن مشخصی داشته باشد و با وجود این همه مهره هجومی می‌تواند همه تیم را شکست دهد. ساپینتو علاقه خاصی به سیستم ۳-۳-۴ دارد ولی باید سیستم‌های دیگری را با این بازیکنان آزمایش کند چراکه با بازیکنانی که در تیم هستند، استقلال می‌تواند به راحتی تغییر سیستم دهد و بازی روانتری را به نمایش بگذارد.