به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته اول لیگ امارات، شباب الاهلی میزبان الشارجه خواهد بود؛ این مسابقه با توجه به اینکه از هر دو تیم به‌عنوان مدعیان قهرمانی یاد می‌شود، حساسیت بالایی دارد.

کوزمین، سرمربی الشارجه که به دنبال شروع پرقدرت در مسابقات است، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت: با تیمی قوی مواجه خواهیم بود و باید با آمادگی در تمام خطوط وارد میدان شویم.

او اضافه کرد: بازیکنان با شرایطی عالی در دوره آماده‌سازی حاضر شدند و سطح بالایی به نمایش گذاشتند. آن‌ها در تمام لحظات پیش‌فصل با تلاش خودشان، من را شگفت‌زده کردند و نشان دادند عزم و اراده و روحیه بالایی دارند.

کوزمین درباره حضور چهار بازیکن خارجی در شباب الاهلی در شرایطی که الشارجه فقط دو بازیکن خارجی دارد بیان کرد: اگر شرایط ما با تیم حریف مساوی نبود، نیازی به بازی هم نبود.

از سویی ژاردیم امروز در شرایطی در اولین بازی رسمی خود، روی نیمکت شباب الاهلی حضور خواهد داشت که چهار بازیکن خارجی در اختیار دارد و یکی از این بازیکنان احمد نوراللهی است.

سرمربی الاهلی که البته چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت برای این مسابقه در اختیار ندارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: بسیار ناراحتم که بوغدان را در اختیار نداریم؛ من به توانایی‌های این بازیکن واقف بودم ولی به سایر مدافعان تیمم اعتماد دارم.

ژاردیم همچنین اعلام کرد که باشگاه شباب الاهلی در تلاش برای جذب پنجمین بازیکن خارجی است و زمانی که از او درباره پست این بازیکن سوال شد، در پاسخ گفت: ما در پیش‌فصل در گلزنی مشکل داشتیم و به دنبال مهاجم خواهیم بود.