به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته رقابت‌های لیگ برتر برای شهرخودرو که تا همین چند سال پیش نماینده فوتبال ایران در آسیا بود بسیار بد و با بحران‌های داخلی آغاز شد تا پیش بینی اینکه نماینده مشهد یکی از تیم‌های سقوط کننده در پایان مسابقات خواهد بود خیلی سخت نباشد و درنهایت با وجود عملکرد منسجمی که این تیم در نیم فصل دوم با داود سیدعباسی داشت نتوانست خودش را به لیگ بیست و دوم برساند.
حالا اما نکته نگران کننده برای دوستداران فوتبال در مشهد این است که این تیم در لیگ دسته اول هم حال و روز خوشی ندارد و شاگردان بنگر که در بازی اول مقابل چوکای تالش مجوز حضور در زمین مسابقه را به دلیل بدهی های باشگاه به بازیکنان داخلی و خارجی پیدا نکردند، در بازی دوم نیز محسن بنگر با ترکیبی از نفرات جوان و بدون هیچ یک از بازیکنان جذب شده در پنجره تابستانی تیمش را به مصاف شاگردان قنوانی شگفتی ساز فصل گذشته جام حذفی فرستاد که البته با 5 گل مغلوب شد.
آنچه مسلم است اینکه تیم فوتبال شهرخودرو مانند برخی‌ دیگر از تیم‌های سقوط کرده از لیگ برتر نظیر راه آهن، سپیدرود، نفت تهران و ... به حال خود رها شده و از همین حالا خودش را به عنوان اولین تیمی که به دسته دوم سقوط خواهد کرد معرفی کرده است.
حالا باید دید واکنش مدیران باشگاه به این نتایج چگونه خواهد بود. البته اسماعیل حیدرپور مدیرعامل فصل گذشته باشگاه شهرخودرو تاکید دارد که نام این تیم هنوز امید وحدت خراسان نیست و باید  تا روز پرداخت کامل بدهی‌ها با نام شهرخودرو مورد خطاب قرار بگیرد.
نکته جالب توجه دیگر از آخرین مصاحبه حیدرپور اینکه او تاکید داشت که برای واگذاری تیم پیشنهادات زیادی وجود داشته و با وسواس امتیاز تیم به افرادی دارای شرایط مالی مناسب واگذار شده است؛ اتفاقی که البته هنوز طی دو هفته ابتدایی نشانی از آن وجود ندارد و باید منتظر عملکرد شاگردان محسن بنگر در هفته‌های آینده ماند.