نزدیکان فدراسیون فوتبال تایید می کنند مشاور رسانه ای فدراسیون فوتبال طی دو روز گذشته بیش از ۱۵ بار با زهرا در تلویزیون ایران اینترنشنال تماس و ارتباط برقرار کرد تا مزدک میرزایی در برنامه این شبکه فارسی زبان متعلق به آل سعود از شهاب عزیزی خادم دفاع کند!

مشاور رسانه ای فدراسیون فوتبال که شایعه شده هفته قبل اطلاعات فایل صوتی غلامرضا رفیعی را در اختیار تلویزیون ایران اینترنشنال گذاشت و محمد تقوی را در تماس های تلفنی متوالی تحریک و ترغیب به انتشار متن گفتگوی تلفنی رفیعی و رییس کمیته انضباطی کرد تا هم مشاور حقوقی فدراسیون را با خاک یکسان کند و هم جایگاه از دست رفته خود را نزد شهاب عزیزی خادم پس بگیرد، این هفته در دفاع از شهاب عزیزی خادم به زهرا، یکی از مجریان برنامه ورزشی مزدک میرزایی در تلویزیون ایران اینترنشنال خوراک و سوژه داد.

به گزارش طرفداری، مشاور رسانه ای فدراسیون فوتبال که چند هفته قبل یکی از شخصیت های داخلی را مسخره کرده بود، با رفتارهای اخیرش بیشتر از قبل به شائبه تلاش برای پناهندگی اش دامن می زند.

وقتی مشاور رسانه ای شهاب عزیزی خادم در ماجرای ورود بانوان به ورزشگاه، جمله یکی از شخصیت های داخلی را مسخره کرد، برخی نزدیکان فدراسیون در محافل خصوصی گفتند او دنبال جور کردن بهانه برای پناهندگی است. این مشاور جمعه شب پا را فراتر گذاشت و از طریق ارتباط با زهرا، مجری برنامه مزدک میرزایی، به ایران اینترنشنال که یک شبکه فارسی زبان متعلق به آل سعود است، خوراک و سوژه داد که در حمایت از شهاب عزیزی خادم مدعی شود در ایران، رسانه ها به درخواست یک نهاد سیاسی علیه فدراسیون فوتبال افشاگری می کنند!

احتمالاً در آینده نزدیک ادعا می شود ارتباط شهاب عزیزی خادم با امیر اسکندری جادوگر بدنام کرج هم زیر سر رسانه ها بوده یا این فلان نهاد سیاسی بوده که گفته عزیزی خادم قرارداد پوشاک تیم ملی را با رابردومان ببندد و قرارداد سیستم کمک داور ویدیویی را با شرکت مشکوک وابسته به رژیم صهیونسیتی امضا کند و از لحاظ مالی شفاف نباشد!

خارج از شوخی، مشاور رسانه ای رییس فدراسیون فوتبال که خودش را بوریس جانسون ایران می نامد، همان کسی است که گزارش شده در لیتوانی صبح تا شب و شب تا صبح کنار آن شیادی بود که علیه فوتبال ایران ادعای غرامت چند صد میلیاردی کرد.

اهالی رسانه می گویند این مشاور رسانه ای سالهاست با شبکه ایران اینترنشنال همکاری می کند و ارتباط اش با زهرا علیپور در این شبکه آل سعود تقریبا هر روز است. مطابق مدارک مستندی که به دست رسانه طرفداری رسیده، زهرا علیپور سال ۲۰۱۸ در تماس با مدیران فوتبال ایران، خود را دوست و همکار علی عالی معرفی و به آنها تاکید می کرد شماره شان را از علی عالی گرفته است. مدارکی که در اختیار رسانه طرفداری است اثبات می کند این شخص از جمعه هفته گذشته تا به روز گذشته، هر روز با برنامه سازان تلویزیون ایران اینترنشنال و شخص زهرا علیپور در ارتباط بوده و سناریوی برنامه شب گذشته مزدک میرزایی را او نوشته و برای اجرا تحویل این شبکه آل سعود داده است.

پیش از این مریدان جادوگر بدنام کرج امیدوار بودند پروژه بگیران رسانه ای داخل ایران بتوانند این جریان را نجات بدهند ولی وقتی پول های خرج شده در داخل جواب نداد، سراغ شبکه های خارج از ایران رفتند. 

اینها برای حفظ منافع خود، کشورشان را هم می فروشند. مگر پیش از این یک برگه قرارداد دست شیاد ساکن بریتانیا ندادند و باعث شکایت این کلاهبردار و ادعای غرامت چند میلیون دلاری اش نشدند؟ حالا هم نتیجه دور هم نشستن شان این شده که از یک رسانه آل سعود کمک بگیرند.

شایدبوریس جانسون ایران از همین حالا خودش را در ایران اینترنشنال تصور می کند. احتمالاً به خیال خودش این بازی برای او دو سر برد است؛ اگر با کدهایی که از طریق ایران اینترنشنال و از طروق دیگر به فیفا می دهند، با فشار فیفا ماندنی شدند که چه بهتر، اگر نماندند درخواست پناهندگی را عشق است.