استیون جرارد از عملکرد داور بازی‌شان مقابل منچسترسیتی انتقاد کرده است

در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، دیروز منچسترسیتی در ویلا پارک مقابل استون ویلا با تساوی 1-1 متوقف شد.

طرفداری | به گزارش اسکای، فیلیپه کوتینیو که در دقیقه 65 به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی شده بود، در دقیقه 79 موفق می‌شود گل دوم ویلا را به ثمر برساند اما پیش از آن سایمون هوپر داور این بازی به دلیل آفساید، بازی را متوقف کرده بود. در صورتی که بررسی دوباره این صحنه نشان می‌دهد که گل سالم بوده است. حال استیون جرارد نیز از این موضوع انتقاد کرده و اعتقاد دارد داور بازی خیلی زود سوت خود را به صدا در آورده زیرا به خاطر همین سوت زود هنگام، این صحنه دیگر توسط (VAR) در جریان بازی بازبینی نشد. جرارد در این‌باره گفت:

من یک گل کاملا سالم را دیدم اما واضح است که نظر نیز من همراه با تعصب است.

با این حال جرارد در ادامه می‌گوید که پس از بازی با داوران صحبت کرده و آن‌ها نیز به اشتباه خود اعتراف کرده‌اند. جرارد گفت: 

 آن‌ها متوجه شدند که خیلی زود سوت زدند. من از آن‌ها خواستم که دلیل این تصمیم‌شان را توضیح بدهند زیرا همیشه سعی می‌کنم تمامی جنبه‌های یک موضوع را درک کنم. اما داور خیلی زود سوت زد. می‌دانم که یک تغییر جزئی در قوانین در رابطه زمان منتظر ماندن برای این سوت‌ها و پرچم‌ها وجود دارد و من آن را درک می‌کنم اما فکر می‌کنم چنین صحنه‌ای، ارزش کمی صبر کردن را داشت. ما می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم و این تصمیم به ضرر ما بود. داوران نیز پس از بازی متوجه این موضوع شدند.