به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه های رم، میلان، رئال و اینتر مدت هاست که در کانال توئیچ کریستین ویه ری به کارشناسی مسائل روز فوتبال می پردازد و بعضا اظهارنظرهای او به خصوص علیه رونالدو جنجال ساز نیز شده است. او همچنین پای ثابت برنامه های ورزشی در ایتالیاست و روز گذشته رسما وارد اینستاگرام شد. جالب تر اینکه کارولینا مارسیالیس همسر کاسانو مدیریت صفحه اینستاگرام او را برعهده دارد.

 

کاسانو با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامس نوشت:« سلام احمق ها، از امروز در اینستاگرام نیز خواهم بود و امیدوارم پشیمان نشوم.»

 

 

 

 

واکنش ها به ورود کاسانو به اینستا در نوع خود جالب بود. فلیپه دال بلو، دانیله آدانی، برونو کونتی، مارکو ماتراتزی، اولیویه داکور و لورنزو اینسینه با انتشار پیام هایی ورود کاسانو به اینستاگرام را تبریک گفتند و البته یک پیام از همه جالب تر بود.

 

در واقع واکنش دانیله دروسی ستاره سابق رم و تیم ملی ایتالیا که در رم با کاسانو نیز هم تیمی بود بسیار مورد توجه قرار گرفت. او برای کاسانو نوشت:« وقتت را تلف نکن،  با 12 یا 13 وکیل جنایی و مدنی تماس بگیر چرا که کسی مثل تو را در اینستاگرام بعد از یک هفته دستگیر خواهند کرد.»

 

 

 

 

جان لوئیجی بوفون نیز برای کاسانو به کنایه نوشت:« در دنیایی که دائما در حال تکامل است، به تفکرات کاسانو در شبکه های اجتماعی نیاز داریم. آنتو به تو توصیه می کنم مثل همیشه آرام و میانه رو باشی.»

 

ماتراتزی هم به شوخی نوشت:« می دانم تازه به اینستاگرام آمده ای ولی آرامشت را حفظ کن و کار احمقانه نکن، باشه؟»