به گزارش “ورزش سه” درحالی که هفته گذشته فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران، صاحب یکی از ۵ آرای زنان در انتخابات فدراسیون فوتبال بود، ساعتی قبل این مربی با باشگاه ملی‌ حفاری به توافق رسید و هدایت تیم فوتسال زنان این باشگاه را به عهده گرفت.

سلیمانی در خصوص پیوستنش به این تیم به خبرنگار “ورزش سه” گفت: حفاری خانه‌ی من است، در چند ماه گذشته این باشگاه نهایت همکاری را برای پیوستن من به تیم ملی انجام داد و حالا هم با توجه به مشخص نبودن وضعیت تیم ملی، با حفاری قرارداد بستم.

سلیمانی در خصوص قراردادش با تیم ملی و اینکه آیا اصلا مبلغی بابت هدایت تیم ملی دریافت کرده است گفت: مبلغ بسیار ناچیزی دریافت کردم و حضور من در تیم ملی با همکاری همه جانبه باشگاه حفاری بود، در این بُرهه از زمان نیز با توجه به اینکه تیم ملی تا اسفند ماه هیچ مسابقه‌ای ندارد و خانه نشین بودن من کمکی به این تیم نخواهد کرد تصمیم گرفتم به حفاری بازگردم.

او همچنین درخصوص اینکه تنها ۴ روز تا آغاز سوپرلیگ مانده است و خیلی دیر به این باشگاه ملحق شده است افزود: بله بسیار دیر است اما من تا الان معطل تیم ملی بودم.

سلیمانی درخصوص اینکه بازیکنان ورودی و خروجی تیم حفاری با نظر اون تعیین نشدند و نظر سرمربی در این موارد بسیار مهم است گفت: سرپرست و مدیرعامل باشگاه بازیکنان خوبی جذب کردند و اشراف خوبی نسبت به این موارد داشتند!

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه در زمان انتخاب و انتصاب فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی، اعضای هیئت رسیده فدراسیون به حدنصاب نمی‌رسیدند، عقد قرارداد با این مربی ممکن نبوده است و در واقع سلیمانی به عنوان مربی موقت هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است.