به گزارش "ورزش سه"، فردا از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان، سویا در سانچس پیسخوان، میزبان منچسترسیتی است. سویا اصلا شرایط خوبی در فصل جاری ندارد و در لالیگا با کسب تنها یک امتیاز در رده شانزدهم جدول است. سویا، شنبه شب، در زمین خود با سه گل بازی را به بارسلونا باخت و حالا با روحیه‌ای پایین به مصاف سیتی خواهد رفت.

جولن لوپتگی، مربی سویا، در نشست خبری این بازی گفت:« طبیعی است که پس از کسب پیروزی، مهیا کردن تیم برای بازی بعدی ساده‌تر است و دوست داشتم با پیروزی به بازی مقابل سیتی برسیم. متاسفانه به بارسلونا باختیم ولی حالا برای فرار از بحران و تغییر دادن شرایط بد کنونی، انگیزه بالایی داریم. ما در نقل و انتقالات تابستانی دیه‌گو کارلوس و ژول کُنده را از دست دادیم. آنها دو مدافع ارزشمند تیم بودند که دیگر با ما نیستند. فروش کارلوس و کُنده به تیم ضربه زده ولی باید این شرایط را قبول کنیم. چاره‌ای نداریم جز اینکه هر چه سریع‌تر به مسیر پیروزی برگردیم.»

لوپتگی ادامه داد:« شکست از بارسا را فراموش کرده‌ایم و تمرکز تیم فقط روی بازی فرداست. برابر یک تیم بسیار قدرتمند بازی داریم که مدعی قهرمانی چمپیونزلیگ است. بدون توجه به نام تیم مقابل وارد زمین خواهیم شد و می‌خواهیم برنده شویم. اگر از سیتی بترسیم، یک شکست دیگر نصیب‌مان خواهد شد. باید با همه انرژی در زمین حاضر شویم و از توانایی‌های‌مان بهترین استفاده را ببریم.»

لوپتگی در مورد پپ گواردیولا، مربی سیتی، گفت:«از نظر من پپ بهترین مربی دنیاست. سیتی با او سال به سال پیشرفت کرده و بازیکنان زیر نظر او به سطحی بالاتر در فوتبال‌شان می‌رسند. او باعث رشد و پیشرفت هر بازیکنی می‌شود.»

مهار ارلینگ هالند که در 6 بازی اخیر برای سیتی 10 گل زده است:« سیتی بدون هالند هم تیمی فوق‌العاده خوب و ترسناک بود و جذاب بازی می کرد. حالا او هم اضافه شده و قدرت سیتی بیشتر از قبل نیز شده است. برای مهار هالند برنامه داریم اما باید توجه داشت که سیتی بازیکنان خطرناک دیگری هم دارد.»