مهاجم اینتر می گوید انتظار نداشته با آمدن مورینیو به رم از این تیم جدا شود.

ادین ژکو می گوید لیورپول در تقابل با اینتر در لیگ قهرمانان، شانس بیشتری دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی باشگاه اینتر، در تابستان سال جاری به این تیم آمد و نیاز به زمان زیادی نداشت تا در این باشگاه جا بیافتد. با این حال او می گوید در ابتدای فصل برنامه دیگری داشته است. او در این باره گفت:

تابستان امسال اولین بار بود که پیش خودم فکر کردم. قرار نیست جایی بروم. سال قبل از آن صحبت هایی با یوونتوس شده بود و دو سال قبل نیز اینتر علاقه نشان داده بود اما در تابستان امسال و بعد از آمدن ژوزه مورینیو انتظار نداشتم رم را ترک کنم. وقتی آقای خاص به رم آمد با او صحبت کردم و می دانست که هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده است. آمدن چنین مربی بزرگی به باشگاه افتخار بزرگی بود. به او گفتم اینجا هستم و هر کاری لازم است برای تو و باشگاه می کنم اما چون آخرین سال قراردادم است، اگر تیمی به سراغم آمد، می توانیم به پیشنهادش فکر کنیم؟ در عرض چند روز تامی آبراهام از چلسی خریداری شد و اینتر هم به دنبال من آمد.

 این مهاجم بوسنیایی در مورد پیوستن به جمع نراتزوری گفت: 

هیچ کس انتظار نداشت اینتر جایی باشد که الان هست اما از آمدن به اینجا ترسی نداشتم. من توانایی هایم را می شناسم و بازیکنان بزرگ زیادی اینجا هستند. تازه به این باشگاه آمده ام و عملکردمان خوب است. امیدوارم به این روند ادامه دهیم. بعد از 10 سال فاتح سوپر کاپ شدیم و توانسته ایم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بیاییم. هنوز در لیگ اول هستیم و می خواهیم در صدر بمانیم. باید به این روند ادامه دهیم.

ژکو در مورد قرعه اینتر در لیگ قهرمانان نیز گفت:

در مورد کدام قرعه حرف می زنید؟ تقابل با آژاکس یا قرعه فعلی مان با لیورپول؟ اتفاق عجیبی بود. چنین چیزی هیچوقت سابقه نداشت. قرعه خوبی برای ما نبود چون لیورپول می تواند به هر تیمی ضربه بزند اما این لیگ قهرمانان است و بهترین های دنیا در آن هستند. می دانیم لیورپول شانس بیشتری دارد اما نمی توان گفت یک تیم دیگری را شکست می دهد. تیم بزرگی هستیم و به نظرم گل های زیادی رد و بدل خواهد شد. هر دو تیم تهاجمی هستند. ما یک تیم ایتالیایی نیستیم که عقب بنشیند ولی در مسابقاتی مثل این دیدار باید به خوبی دفاع کرد.