به گزارش “ورزش سه”، اولین اعتراض علی طهماسبی به صحنه ای است که مدعی است بیژن حیدری از اخراج سروش رفیعی خودداری کرده است: قضاوت بیژن حیدری در چند صحنه و به ویژه گل نخست تاثیرگذار بود که باید کارشناسان داوری به آن نظر دهند. در صحنه تکل سروش رفیعی برابر بازیکن هوادار در نیمه دوم، با شدت پای این بازیکن را زد که با داور چهارم هم صحبت کردم و کارشناسان داوری باید در این خصوص نظر بدهند.

وی در توضیح اعتراضات خود گفت: در خصوص گل اول زاویه به گونه نبود که مسلط باشیم. زمانی که فیلم و عکس آن را آوردند، متوجه شدیم که توپ از خط زمین خارج شده است. در خصوص الهامی جریاناتی را در ترکیه بر علیه وی راه انداختند و بزرگنمایی شد. زمانی که وی لب خط می‌ایستد اگر عوامل کادر اعتراض می‌کنند همه را دعوت را آرامش می‌کند و می‌توان ساکت‌ترین، ساکت الهامی را ببینیم.

طهماسبی در بخش دیگری از اعتراض خود نسبت به اتفاقات بازی به حضور هواداران پرسپوليس اشاره دارد و می‌گوید: ابتدای بازی خبری از حضور هوادار روی سکو نبود اما انگار هر چه از بازی گذشت کنترل روی سکوها کاملا فراموش شد. حق هوادار بود از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و بعد از اینکه آقای ساکت گفتند باید در دستگردی بازی کنیم ما هم این موضوع را دنبال کردیم. اینکه می‌گویید پرسپوليس گفته بیایید در آزادی بازی کنید و ۵ میلیارد هم می‌دهیم در حد حرف است و به حرف باشد که ما باید بگوییم پیشنهاد ما به پرسپوليس ۱۰۰ میلیارد بود. شب بازی گفتند یک تعداد طرفدار از پرسپوليس و تعداد بیشتری از تیم ما حاضر شوند که در نهایت قبول نشد و شورای تامین آن را رد کرد اما عجیب است که در زمان بازی سکوها در اختیار هواداران بود.