پرسپولیس در هفته پنجم بازی‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۳ بر یک هوادار را شکست دهد و با کسب سومین برد پیاپی خود، جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند. این بازی حواشی مختلفی هم داشت که در این گزارش آن‌ها را مرور می‌کنیم:

شوخی‌های عبدی 

مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که در این فصل افت کرده، قبل از شروع بازی مقابل هوادار با همه شوخی می‌کرد و حسابی با روحیه بود. عبدی حتی قبل از بازی به سراغ گزارشگر جوان این دیدار هم رفت و با او شوخی کرد. گفتنی است عبدی در این دیدار  فرصتی برای بازی کردن بدست نیارود و نیمکت نشین بود.

خالکوبی که سوژه شد

مهدی عبدی به تازگی در پشت پای راست خود خالکوبی کرده و تصویر این خالکوبی هم سوژه خبرنگاران و عکاسان شد که در نوع خودش جالب بود.

راز و نیاز ستاره تازه وارد

دانیال اسماعیلی فر یکی از خریدهای امسال پرسپولیس بود و انصافا هم در ۵ بازی گذشته عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت. دانیال عادت جالبی دارد و قبل از ورود به زمین چمن برای گرم کردن، حدود یک دقیقه با خدا راز و نیاز می‌کند و دعا می‌کند. اینکه اسماعیلی فر چه دعایی می‌کند مشخص نیست ولی به احتمال فراوان این بازیکن قبل از شروع هر بازی یکی از سوره‌های قرآن را می‌خواند و بعد از آن برای گرم کردن وارد زمین می‌شود.

به جا مانده از دیدار پرسپولیس و هوادار/ از اقدام جالب توجه بیرانوند تا راز و نیاز ستاره سرخ ها

میهمان ویژه سید جلال

جلال حسینی بازیکن پرافتخار فوتبال ایران که این فصل به جرگه مربیان پیوسته، به دلیل نداشتن مدرک مربیگری نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند و به همین خاطر بازی‌های پرسپولیس را از روی سکو تماشا می‌کند. سید جلال در بازی با هوادار یک میهمان ویژه هم داشت و خواهرزاده خود را به استادیوم آورده بود و دیدار پرسپولیس با هوادار را در کنار فرزند خواهر خود تماشا کرد.

تاخیر ۱۵ ثانیه ای تلویزیون

صدا و سیما که این روزها حاشیه‌های مختلفی دارد و با بر سر حق پخش با فوتبالی‌ها دچار اختلافات شدیدی شده است، بازی پرسپولیس و هوادار را با ۱۵ ثانیه تاخیر روی آنت برد که احتمالا دلیل آن به مسئله پخش آگهی بازرگانی قبل از سوت شروع بازی برمی‌گشت.

شاهی ماهی تبریک باران شد

سعید صادقی به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات شناخته می‌شد و در نهایت پرسپولیس در رقابت با رقیب سنتی خود، موفق شد صادقی را جذب کند. سعید در چند بازی گذشته عملکرد خوبی نداشت و به شدت تحت فشار بود. با این حال صادقی در بازی با هوادار مرد اول میدان بود و حسابی درخشید تا تیمش به ۳ امتیاز مهمی‌برسد. نکته جالب اینکه بعد از گل اول صادقی به هوادار تقریبا کل بازیکنان و نیمکت نشینان پرسپولیس به او تبریک گفتند و ستاره تیمشان را تبریک باران کردند. حتی بیرانوند هم از دروازه خارج شد و برای تبریک گفتن به سمت صادقی آمد. در واقع همبازیان صادقی که متوجه فشارهای شدید روی این بازیکن شده بودند، از گلزنی سعید بسیار خوشحال شدند و به او تبریک گفتند.

به جا مانده از دیدار پرسپولیس و هوادار/ از اقدام جالب توجه بیرانوند تا راز و نیاز ستاره سرخ ها

اقدام جالب بیرانوند

کم نیستند آن‌هایی که معتقدند بهترین خرید پرسپولیس در این فصل علیرضا بیرانوند بود. گلر شماره یک تیم ملی در ۵ بازی گذشته فوق العاده کار کرد و فقط یکبار از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شد. علیرضا که یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس محسوب می‌شود، بعد از مصدومیت عالیشاه بازوبند کاپیتانی را به بازو بست ولی در دقایق پایانی به محض ورود کامیابی نیا به زمین، بازوبند را به کمال داد که در نوع خودش جالب بود. همچنین بیرانوند بعد از هر گلی که تیمش می‌زد، خوشحالی‌های جالبی انجام می‌داد و به کنار نیمکت تیمش می‌آمد. علیرضا بعد از گلزنی همبازیانش به شدت یحیی گل محمدی را در آغوش می‌کشید و خوشحالی اش را با سرمربی اش تقسیم می‌کرد.

ادای احترام مربی تیم ملی به پیشکسوت پرسپولیس

محمود خوردبین پیشکسوت ارزنده باشگاه پرسپولیس که مشاور درویش محسوب می‌شود، معمولا در بازی‌هایی که پرسپولیس در تهران انجام می‌دهد، در ورزشگاه حاضر می‌شود. وحیدهاشمیان مربی فعلی تیم ملی که سابقه بازی برای پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، به محض دیدن خوردبین از جای خود بلند شد و برای ادای احترام به سمت او رفت. خوردبین هم حسابی‌هاشمیان و البته اسکوچیچ را تحویل گرفت و با آن‌ها به خوش و بش پرداخت.