به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه شهرخودرو بعد از سقوط به لیگ دسته اول، امتیاز خود را به تیم امید وحدت مشهد واگذار کرد، با توجه به بدهی‌های شهرخودرو و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، اکنون محسن بنگر به‌عنوان سرمربی امید وحدت با چالش عجیبی مواجه شده است.

امید وحدت در هفته اول اجازه بازی را به دلیل عدم تکمیل مدارک و ثبت قرارداد بازیکنانش به‌دست نیاورد و در هفته دوم نیز مجبور شد از بازیکنان تیم امید و جوانان خود برابر حریف استفاده کند. اتفاقی که یک شکست انضباطی 3-0 و یک شکست 5-0 را در کارنامه این تیم ثبت کرده است. اکنون در آستانه هفته سوم این رقابت‌ها هم مشکل امید وحدت مشهد حل نشده و قادر به استفاده از بازیکنان خود نخواهد بود.

محسن بنگر، مدافع اسبق پرسپولیس و سرمربی کنونی امید وحدت با اشاره به این مشکلات گفت: من هنوز فرصت نشستن روی نیمکت تیمم و استفاده از بازیکنانم را به‌دست نیاورده‌ام. من از شکست نمی‌ترسم اما اینکه این شکست‌ها را به اسم من می‌نویسند درست نیست. بازیکنان خوبی را با توجه به بودجه‌ای که داشتیم جذب کردیم و به دنبال این بودیم که بار دیگر نام مشهد را در فوتبال به جایی که شایسته‌اش است؛ برسانیم. متاسفانه هنوز مشکلات قانونی حضورمان برطرف نشده و واقعا شرایط سخت و عجیبی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی امید وحدت ادامه داد: از تمام مسئولان استانی شهر مقدس مشهد خواهش می‌کنم هر کاری که برای حل مشکلات از دست‌شان برمی‌آید انجام دهند. حق این استان و بازیکنان آن نیست که چنین شرایطی را پشت سر بگذارند. همانطور که گفتم ما تا فردا منتظر حل مشکلات خواهیم ماند و در صورتی‌که بار دیگر تیم نتواند با نفرات اصلی خود در رقابت حاضر شود، کنار خواهیم رفت و شاهد اتفاق تلخ سقوط به دسته پایین خواهیم بود.