فشار بازی با اینتر، به طور واضحی بر عملکرد میلان برابر سالزبورگ تاثیر منفی گذاشته بود.

میلان برای کسب اولین پیروزی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان، دست کم یک هفته دیگر باید صبر کند.

طرفداری| در چارچوب هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳، میلان در خانه سالزبورگ با نتیجه ۱-۱ متوقف شد. استفانو پیولی سرمربی روسونری پس از مسابقه در گفتگو با اسکای راجع به بازی گفت:

این نتیجه‌ای خوب با عملکردی کافی است، اما باید بدانیم که عملکرد امروز ما سطح بالا نبود. اگر کیفیت و سرعت خود را بالا نبرید، منجر به خطر می شود. ما از یک شروع سخت ریکاوری کردیم، آنها بهتر شروع کردند، ما باید بهتر کار کنیم. مسابقه امروز سخت و مقابل حریفی قدرتمند بود، ما پیروزی را می خواستیم، اما می توانستیم بهتر عمل کنیم.

بچه ها می دانند که چه زمانی کارشان خوب است. امروز و مخصوصاً در ابتدای بازی، ما همیشه نسبت به دریافت و کنترل توپ از حریف عقب بودیم و سالزبورگ می‌توانست ضدحملات سریع بزند. آنها موقعیت های خطرناکی ایجاد کردند، ما هم همینطور، اما در ضربات و توپ های پایانی به اندازه کافی تیز و خطرناک نبودیم. 

فکر می کنم در بازی سازی خیلی کند بودیم، زیرا سالزبورگ آنطور که انتظار داشتیم پرس تهاجمی نداشت و می توانستیم با تغییر حملات، موقعیت های بیشتری خلق کنیم. من می‌خواستم تیم را فشرده‌تر ببینم، نه آن‌چنان کشیده‌تر. اگر این اتفاق رخ می داد،  به ما اجازه می‌داد بیشتر در نیمه‌ زمین حریف بازی کنیم.

شکست چلسی

 

نتیجه در زاگرب واقعاً غافلگیرکننده بود، اما باید به همه ما بیاموزد که در فوتبال بازی آسانی وجود ندارد. ما می دانستیم که سالزبورگ تیم سختی است، آنها فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا در خانه شکست نخورده بودند، حتی مقابل بایرن مونیخ.

بازی بعدی ما در زاگرب است و می دانیم که آزمون سختی خواهد بود.

عملکرد اوریگی، دست و پوبگا

دست هنوز در حال شناخت تیم است، اما او فشار هجومی خوبی دارد. اوریگی برای بالا بردن سرعت به زمان بیشتری برای بازی نیاز دارد، اما او یک پاس واقعا خوب برای براهیم دیاز فرستاد. پوبگا ویژگی های همیشگی بدنی و قاطعیت خود را نشان داد و چند ضربه هم به سمت دروازه داشت.