مارکو وراتی گفت 5-6 تیم مدعی قهرمانی اروپا هستند و پاری سن ژرمن یکی از آنهاست. 

پاری سن ژرمن موفق شد در اولین بازی گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا با 2 گل کیلیان ام باپه، 2-1 یوونتوس را شکست دهد. مارکو وراتی پس از بازی در گفتگو با اسکای گفت:

 امشب مقابل حریف قدرتمندی مانند یوونتوس بازی کردیم. می دانستیم قرار است برای کسب سه امتیاز زحمت زیادی متحمل شویم. نیمه اول خوبی داشتیم اما در نیمه دوم بیشتر با مشکل مواجه شدیم. شاید دلیلش این بود که یووه کمی آرام بود اما پس از گلی که زد، باور بیشتری پیدا کرد. آنها تیم بزرگی هستند اما به خوبی کار کردیم تا سه امتیاز را کسب کنیم. 

وراتی در مورد مثلث هجومی خطرناک پاری سن ژرمن گفت:

دیدن بازی آنها همیشه لذتبخش است و هرگز از تمرین در کنار آنها خسته نمی شوید. فوتبال برای همین است: دیدن چنین بازی هایی. گل اول با پاس نیمار و والی ام باپه خیلی خاص بود و روی گل دوم هم کار تیمی خیلی خوبی داشتیم. 

پاری سن ژرمن فصل گذشته در لیگ 1 قهرمان شد اما به دلیل حذف از لیگ قهرمانان هواداران اصلا راضی نبودند و شعارهای اعتراضی زیادی سر می دادند:

این بخشی از فوتبال است. هواداران کاملا حق دارند خواسته های خود را بگویند. فوتبال بدون آنها هیچ چیز نیست. آنها راضی نبودند و به اطلاع ما رساندند. آنها انتظار گلزنی، بازی زیبا و جنگیدن برای تمام توپ ها را دارند. ما هم همین را می خواهیم. 

گالتیه در این فصل جانشین پوچتینو شده و وراتی اعتراف کردن اداره کردن رختکن پاری سن ژرمن کار آسانی نیست:

گالتیه بسیار باهوش است. این تیم سختی برای اداره کردن است. او به همه اعلام کرده که فقط یک هدف وجود دارد و آن پیروزی، بازی در کنار هم و لذت از فوتبال است. باید مثل یک تیم باشیم. برای یک فصل خوب به همه بازیکنان نیاز است. او مسی را به پست جدیدی برده و از او می خواهد پاس های خطرناک ارسال کند اما در مجموع گالتیه باعث شده همه منظم تر و مسئولیت پذیرتر باشند. لحظاتی در بازی وجود دارد که مانند امشب مجبوریم همه با هم دفاع کنیم. ممکن است خیلی استعداد زیادی در فوتبال داشته باشید اما وقتی همه با هم کار کنند، همه چیز آسان تر می شود. 

آیا پاری سن ژرمن مدعی قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان است؟

لیگ قهرمانان فقط یک مدعی ندارد. 5 یا 6 تیم مدعی هستند و ما یکی از آنها هستیم. تورنمنت سختی است و در آن به کمی شانس هم نیاز است زیرا جزئیات کوچک همه چیز را عوض می کند. قطعا قهرمانی در این رقابت ها هدف ماست و تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد. 

لیاندرو پاردس که به تازگی از پاری سن ژرمن جدا شده، با پیراهن یوونتوس به پاریس بازگشت و در این بازی جر و بحثی هم با سرخیو راموس داشت. وراتی در این مورد گفت:

من و پاردس دوستان خوبی برای هم هستیم. احتمال چنین اتفاقی بسیار زیاد بود زیرا قبلا در تمرینات هم این را دیده بودیم. بنابراین بر سر خانه ام شرط می بستم چنین چیزی رخ خواهد داد! (با خنده). آنها هر دو اهمیت زیادی به فوتبال می دهند و روی هر توپ تلاش زیادی دارند اما همیشه در پایان یکدیگر را در آغوش می گیرند.