به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره انتخاب یک بازیکن از بین امباپه و هالند از مدتی قبل آغاز شده است و هر دو بازیکن سبک مختص به خودشان و در نتیجه هواداران خاص خودشان را دارند.
ستاره نروژی سیتی پس از پیوستن به این تیم موفق شد نمایشی خیره‌کننده را در لیگ برتر به نمایش بگذارد و گل‌های مهم و ارزشمندی را برای این تیم به ثمر برساند. همین باعث شد که بسیاری مدعی شوند که این بازیکن نسبت به امباپه از ویژگی‌های بیشتر و بهتری برخوردار است. 
با این حال، به نظر می‌رسد که آنری با وجود تمامی این آمارها همچنان معتقد است که امباپه می‌تواند عملکرد بهتری از هالند در زمین بازی داشته باشد. 


آنری پس از پایان بازی شب گذشته پی اس جی برابر یوونتوس که با نتیجه 1-2 و با دو گل امباپه به سود پاریسی‌ها به پایان رسید به CBS گفت:« امباپه می‌تواند موقعیت خلق کند و ضربه آخر را بزند اما هالند توانایی خلق موقعیت ندارد. او فقط ضربه پایانی را به توپ می‌زند. امباپه می‌تواند در سمت راست و چپ بازی کند. او می‌توان در وسط هم بازی کند. هالند فقط توانایی بازی در نوک خط حمله را دارد.»
این ستاره سابق تیم ملی فرانسه با تمجید از توانایی هالند اضافه کرد:« او بازیکنی خارق العاده است و سیتی می‌توانست از او برای پیروزی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان سال گذشته استفاده کند. اگر او در زمین بود، آنها برنده می‌شدند. اما با وجود تمامی این مسائل، انتخاب من در حال حاضر همچنان امباپه است.»