پیروزی تاریخی پرسپولیس برابر استقلال سوژه میز تاریخ رسانه طرفداری بود...

روز 16 شهریور ماه، نتیجه سه بازی مهم از تاریخ فوتبال باشگاهی و ملی کشورمان با ثبت 6 گل به ثبت رسیده و در این عرصه مشهور ترین بازی انجام گرفته، برد 6-0 تیم پرسپولیس برابر تیم استقلال تهران است.

به گزارش طرفداری، میز تاریخ این هفته طرفداری به مرور برد 6-0 تیم پرسپولیس برابر تاج در سال 1352 مربوط است، نکات مربوط به این بازی را در آیتم این هفته بررسی کردیم.

اما تنها بازی برگزار شده در روز 16 شهریور که با 6 گل تمام شده همین بازی نبوده بلکه در تاریخ فوتبال ایران، 3 بازی در روز 16 شهریور با برد 6 گل برای تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس رقم خورده است.

پرسپولیس 6-0 تاج سابق: در روز 16 شهریور ماه سال 52، تیم پرسپولیس در هفته ششم مسابقات لیگ اول تخت جمشید با نتیجه شگفت انگیز 6 بر صفر برابر تاج سابق برنده شد.

تیم ملی فوتبال ایران 6-0 تیم ملی فوتبال بحرین: در مسابقات آسیایی 1974 تهران و در دور گروهی، ایران برابر حریفی که تنها 3 سال قبل استقلال خود را از ایران اعلام کرده بود، با نتیجه 6-0 برنده شد و آغاز خوبی در مسابقات آسیایی تهران داشت.

پرسپولیس 6-1 شاهین: در مسابقات فوتبال باشگاه های تهران در سال 63 و در هفته چهارم پرسپولیس برابر رقیب بزرگ خود، تیم شاهین تهران با نتیجه 6-1 برنده شد، علی پروین 38 ساله در این بازی 4 گل از 6 گل پرسپولیس را به ثمر رساند.