آنتونیو کونته شروع خوبی در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داشت.

تاتنهام موفق شد در اولین دیدار مرحله گروهی فصل 2022/23 لیگ قهرمانان اروپا با بریس ریچارلیسون، مارسی را 2-0 شکست دهد.

طرفداری | آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی هاتسپرز در پایان بازی راجع به عملکرد وینگر برزیلی به وب سایت رسمی یوفا گفت:

به خوبی روزی که ریچارلیسون با ما قرارداد امضا کرد را به یاد دارم که گفت: 'بی صبرانه منتظر بازی در لیگ قهرمانان و شنیدن سرود این رقابت ها هستم'. وقتی بازیکنی چنین جملاتی به زبان می آورد، به این معنی است که شور و اشتیاق و انگیزه فوق العاده ای دارد. واقعاً برای ریچی خوشحالم، او شایستگی چنین شبی را داشت. 

جو ورزشگاه تاتنهام

این شب ها بسیار خاص هستند. قبل از بازی با بازیکنان صحبت کردیم تا بگوییم که خیلی خوب می دانیم فصل گذشته چه کار کرده ایم، کار بزرگ و فداکاری هایی که همه انجام دادند تا امروز چنین شب هایی داشته باشیم... به نظرم کمی در این تورنمنت تحت فشار هستیم اما در نهایت باید راضی باشیم.

می دانستیم که بازی سختی خواهد بود چون مقابل تیمی قرار گرفته بودیم که از لحاظ فیزیکی قدرتمند بود و سعی می کردند در تمام دوئل ها پیروز شوند، در نیمه اول می توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم و در برخی نبردهای فردی پیروز شویم. اگر بتوانید توپ را حفظ کنید و با آن بازی کنید، فضای زیادی برای حمله خواهید داشت، در نیمه اول ما فقط یک بار این کار را انجام دادیم و باید زودتر این کار را انجام می دادیم اما در نیمه دوم خیلی موثر بودیم و کارت قرمز هم به خاطر این بود که ما چنین شرایطی را خلق کردیم.  

تاتنهام در 7 بازی خانگی اخیر خود در تمامی رقابت ها پیروز شده است.