ناپولی در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت ها را 4-1 در هم کوبید.

یورگن کلوپ از 4 بازی اخیر خود در ناپل 4 شکست تجربه کرده و این درحالی است که آخرین شکست لوچانو اسپالتی مقابل سرمربی آلمانی به سال 2014 برمی گردد.

طرفداری | سرمربی ناپولی در مصاحبه بعد از بازی با Amazon Prime Video گفت:

خوشحالیم چون بهترین نسخه از خودمان را مقابل یک تیم بزرگ نشان دادیم. این نتیجه مهمی است، که عملکرد ما با توجه به کیفیت حریف مقابل که لیورپول نام داشت قضاوت می شود، بنابراین نتیجه ای است که خبرساز می شود. آنچه مهم است این است که بدون توجه به اینکه با چه حریفی روبرو هستیم، فوتبال خود را بازی کنیم و آن را به طور مداوم و بدون وقفه انجام دهیم. این چیزی است که سطح شخصیت شما را برجسته می کند.

هرگز خود را برای تساوی آماده نمی کنید، هرگز به بازیکنان خود نمی گویید که محدودیت هایی دارند چون راه حل هایی می تواند پیدا شود و وقتی بازیکنان قابلیتی داشته باشند هیچ چیز غیرممکن نیست. ما خوب بازی کردیم، اما هیچ درسی ندادیم، نباید مغرور شویم. فردا صبح باید خوب تمرین کنیم، وقتی این پیراهن را به تن می کنید، وظیفه شماست. باید فردا هم بتوانید کاری که امروز کرده اید را تکرار کنید.

اسپالتی نمی توانست خیلی کنار زمین خوشحالی کند چون آخر هفته گذشته استخوان ترقوه اش شکسته بود و روز سه شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت:

به هرحال من خوشحالی نمی کردم چون باید بازیکنانم را هوشیار نگه می داشتم. وقتی با چنین تیم هایی روبرو می شوید، جزئیات کوچک برای تغییر جریان بازی کافی است. بعد از اینکه تعویض هایی کردم، به آنها اجازه دادیم تا در بازی برتری پیدا کنند و این اتفاق خوبی نبود، اما شروع مثبتی داشتیم.