سرمربی تیم پورتو از تصمیمات داوری دیدار مقابل اتلتیکو مادرید شاکی بود

پورتو در شبی عجیب که با اتفاقات اصلی آن با اخراج مهدی طارمی آغاز شد، در نهایت در وندا متروپولیتانو 2-1 مغلوب اتلتیکو مادرید و هر 3 گل بازی بعد از دقیقه 90 به ثمر رسیدند.

طرفداری | سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در پایان بازی به Eleven Sports گفت:

بازیکنان من بازی بسیار مثبتی ارائه کردند. ما توانستیم به کل پویایی تیم حریف را خنثی کنیم. در نیمه اول صدای سوت های اعتراضی هواداران در ورزشگاه را شنیدم چون ما تمام منابع خطری که می توانستند به ما آسیب برسانند را خشک کرده بودیم. به نظر می رسد تجزیه و تحلیل این مسابقه دشوار خواهد بود چون به نظرم نتیجه کاملاً گمراه کننده است. شایسته این بودیم که با پیروزی از زمین خارج شویم، حتی تساوی هم نتیجه بدی می بود، اما در نهایت شکست خوردیم. 

شایستگی ما در بازی امروز بیشتر از جدال فصل گذشته بود. اولین شوت در چارچوب اتلتیکو در دقیقه '42 از راه رسید. تنها آن شوت بود، و بعد از آن یک گل عجیب دریافت کردیم. سپس گل تساوی را به ثمر رساندیم و احساس می کردم که دیگو راه حل آنچنانی ندارد. بعد از اینکه ما به گل رسیدیم، داور گفت یک دقیقه دیگر هم وقت تلف شده اعمال خواهد کرد و آنها در دقیقه 10 وقت های تلف شده به گل دوم رسیدند. وقتی او کرنر اعلام کرد، داور چهارم به من گفت که وقت تمام شده است. بازی باید قبل از آن ضربه کرنر تمام می شد. بیش از این صحبت در این باره ارزشی ندارد، خیلی عصبانی و ناراحتم... یک گل خارج از وقت های قانونی به ثمر رسید و این من را عصبانی می کند. می توانستیم با یک پیروزی آغاز کنیم و حالا 5 بازی دیگر فرصت داریم. همیشه موفق شده ایم که در لیگ قهرمانان اروپا واکنش خوبی نشان دهیم و مطمئنم مقابل لورکوزن و بروخه این اتفاق رخ خواهد داد.

مصدومیت اوتاویو

هنوز اطلاعی از وضعیت اوتاویو نداریم. او در بازی تیمی ما نقش مهمی دارد، و این به معنی بد بودن دیگران نیست، بلکه او بازیکن باتجربه ای است و سابقه بازی در این رقابت ها را دارد و فرق می کند. خوب پیش نرفت. دوست ندارم در مورد شانس صحبت کنم، چون همه چیز حاصل تلاش است. شاید در این مسابقه بیشتر از تمام بازی هایی که تاکنون در این رقابت ها داشته ایم، عامل شانس سنگینی می کرد.